Gå til innhold

Hvorfor må dere igjennom prøverør? Diagnose, alder, klinikk, protokoll


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år og mannen 34 år.

Opplevde en MA i for 2,5 år siden, etter å blitt gravid i 1. pp. Vi bestemte oss for å utsette prøvingen til 2018 (av mange forskjellige årsaker). Men drømmen fikk fort en knekk da det ble oppdaget en stor cyste på høyre eggstokk. Ble nylig operert, og det viste seg å være endometriose.

Skal til fertilitetsutredning ved St. Olavs i slutten av måneden. Vi håper å få komme igang med prøverør, men er livredd for at alt er ødelagt.

Synes det er veldig skummelt og gruer meg veldig, da barneønsket er det største i livet og jeg tar dette svært tungt.

Ønsker å høre litt fra andre som er i lignende situasjon.

Anonymkode: f086a...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!!

Endometriose😔Dessverre kunne jeg ikke bli gravid pga det. 2017 ble jeg operert... 5 cm cyste på høyre eggstokk....Deretter ble jeg gravid i fjor men endte opp MA på uke 7.....

Vi prøvde men det gikk ikke bra....:( Derfor kom i gang nå ivf- behandling... Alt gikk veldig bra.... 9. feb. fikk jeg positivt svar= gravid ved førsteførsøk..... På tirsdag den 19.februar skal vi se sekken på ultralyd🙏🙏

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så kjekt å høre om den suksessfulle prøverørs-runden din! Hvilken klinikk hadde du forsøket ved? 
Hvordan går det med deg (dere) idag ? :-)

Anonymkode: f086a...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kjekt å høre om den suksessfulle prøverørs-runden din! Hvilken klinikk hadde du forsøket ved? 
Hvordan går det med deg (dere) idag ? 🙂

Anonymkode: f086a...b3c

Jeg fikk ivf behandling i utlandet i Tyrkia/ Izmir.... Jeg kommer egentlig fra Izmir da😊

Alt går bra👍Vi så på fostersekk den 19.feb.

Har legetime 4.mars for å høre hjertelyd🙏Litt nervøs..... Håper alt blir bra videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...