Gå til innhold

48 timer symptomfrihet ved oppkast - praktiserer dere dette uansett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg blir sur da folk lurer på om det er omgangssyken eller ikke i omgangssykentider. Er det MULIG ! 

Kaster man opp er det jo det, det er ikke noe å lure på. 

En jeg kjenner måtte hente ungen sin i bhg pga magevondt. Også skylder man på at ungen spiste grønnsaker. Hvem spøy og kasta opp og har smitta alle og en hver fordi de mente ungen ikke hadde omgs meg Hadde spist noe ........ syns altfor mange holder på sånn ... 

mitt skolebarn ble holdt hjemme i 48 timer, ingen regel på skolen Ang det, men JEG syns den regelen bør være på barneskolen.... 

Anonymkode: de630...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg følger den ikke om det bare er en gang med oppkast. 

Anonymkode: 42bf7...d0e

1 gang kan og være omgangssyken

Anonymkode: 79b19...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir både jeg og barna såpass dårlige ved omgangssyke at vi jo trenger litt tid til å få tilbake kreftene igjen. 

Men er nok ikke alltid 48 timer før skole og jobb igjen. Kan godt hende det er 42. Kommer litt an på. Men det blir alltid mer enn 24 timer, for et døgn etter siste oppjast har vi som regel ikke fått tilbake matlyst eller krefter.

Men jeg synes alle skal ta hensyn ved omgangssyke. Det er altså så smittsomt og så ubehagelig. Ingen vil ha det. Mye bedre - og absolutt ikke skulk - å ha en ekstra dag hjemme. 

Anonymkode: e8718...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...