Gå til innhold

Ekteskapsoppløsning alltid drepen på en forelskelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at det aldri ender lykkelig? At forelskelsen bare er en katalysator for å komme ut, og det stopper der?

Anonymkode: faffa...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

dytter

Anonymkode: faffa...06b

Du dytter isteden for å svare?

Anonymkode: c334b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg regner med at Hi kanskje er forelsket i en mann som er gift og på vei ut av ekteskapet? Og i så fall lurer på om et slikt forhold kan vare, eller om forholdet bare blir brukt av den gifte for å komme seg ut av ekteskapet.

Jeg vet om ett par som har forblitt sammen etter at de møttes, men der var begge gift. De har i dag vært gift i mange år. Men alle andre jeg vet om, de har endt med brudd.

Hvis du er "den andre", Hi. Hold deg unna inntil mannen ev. har ryddet opp i livet sitt og er klar for et nytt forhold. Da har du større sjanse for at han mener alvor.

Anonymkode: 847be...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med at Hi kanskje er forelsket i en mann som er gift og på vei ut av ekteskapet? Og i så fall lurer på om et slikt forhold kan vare, eller om forholdet bare blir brukt av den gifte for å komme seg ut av ekteskapet.

Jeg vet om ett par som har forblitt sammen etter at de møttes, men der var begge gift. De har i dag vært gift i mange år. Men alle andre jeg vet om, de har endt med brudd.

Hvis du er "den andre", Hi. Hold deg unna inntil mannen ev. har ryddet opp i livet sitt og er klar for et nytt forhold. Da har du større sjanse for at han mener alvor.

Anonymkode: 847be...861

Ditt innlegg fikk meg til å tenke på om hi ikke er hun som lager innlegg etter innlegg, om det er greit å ligge med en dame som er gift siden de er så forelska

Anonymkode: c334b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det slik at det aldri ender lykkelig? At forelskelsen bare er en katalysator for å komme ut, og det stopper der?

Anonymkode: faffa...06b

Nei, det er jo ikke ALLTID. 

Men det er jo mer realistisk at et forhold vil vare dersom selve forelskelsen springer ut av to selvstendige, single menneskers ønske om å være sammen, heller enn om den dukker opp midt i den enes parforhold. 

Anonymkode: d20c2...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på det samme, hi. 

Jeg er forelsket i en mann som er gift. Jeg er og gift, og vi har begge barn på hver vår kant.  

I en annen verden hadde han og jeg vært et råbra par, men jeg tviler på at det noengang blir oss slik situasjonen er nå.

Vil forelskelsen fortsatt være der etter at våre respektive partnere er flyttet? Hva med husene? Bilene? Og ikke minst de tilsammen 5 barna? Det blir for mye å bryte opp alt det. Det gjør vondt å innse, men jeg tror vi gjør det rette ved å bli med partnerne våre. 

Anonymkode: c640e...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lurer litt på det samme, hi. 

Jeg er forelsket i en mann som er gift. Jeg er og gift, og vi har begge barn på hver vår kant.  

I en annen verden hadde han og jeg vært et råbra par, men jeg tviler på at det noengang blir oss slik situasjonen er nå.

Vil forelskelsen fortsatt være der etter at våre respektive partnere er flyttet? Hva med husene? Bilene? Og ikke minst de tilsammen 5 barna? Det blir for mye å bryte opp alt det. Det gjør vondt å innse, men jeg tror vi gjør det rette ved å bli med partnerne våre. 

Anonymkode: c640e...69a

Selvsagt er det det rette. 

Anonymkode: 830d0...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det slik at det aldri ender lykkelig? At forelskelsen bare er en katalysator for å komme ut, og det stopper der?

Anonymkode: faffa...06b

Hvordan da mener du? 

Anonymkode: bfdf1...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med at Hi kanskje er forelsket i en mann som er gift og på vei ut av ekteskapet? Og i så fall lurer på om et slikt forhold kan vare, eller om forholdet bare blir brukt av den gifte for å komme seg ut av ekteskapet.

Jeg vet om ett par som har forblitt sammen etter at de møttes, men der var begge gift. De har i dag vært gift i mange år. Men alle andre jeg vet om, de har endt med brudd.

Hvis du er "den andre", Hi. Hold deg unna inntil mannen ev. har ryddet opp i livet sitt og er klar for et nytt forhold. Da har du større sjanse for at han mener alvor.

Anonymkode: 847be...861

takk

Anonymkode: faffa...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det det rette. 

Anonymkode: 830d0...345

Kan jo ikke du vite. Mange som er gift med feil person.

Anonymkode: d20c2...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er det det rette. 

Anonymkode: 830d0...345

Hvordan vet du det? 

Anonymkode: bfdf1...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...