GÃ¥ til innhold

Ensom i store selskap🎉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg alltid så ensom i store forsamlinger, alle har sine «klikker» virker det som. De andre har så mye til felles og jeg prøver å holde en samtale, men faller ut etterhvert for jeg føler jeg har ikke noe å komme med.

Føler meg trygg når det er kjenninger, men ikke når det er mest bare fremmede.....flere som føler det slik?Jeg har bare lyst å dra hjem rett etter jeg er kommet

Anonymkode: eec59...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte det slik tidligere, men det ble veldig mye bedre når jeg jobbet med meg selv til å ta initiativ, snakke med andre. Jeg hadde veldig dårlig selvtillit, og det forsterket problemet for meg den gangen. Men noen ganger er det jo veldig klikkete, som du nevner, da kan det være vanskeligere. Da har jeg forsøkt å flyte litt rundt, og som regel finner jeg da noen som det er lettere å snakke med enn de som er veldig opptatt av egen klikk og ikke er inkluderende.

Anonymkode: 0cd0b...1d7

Skrevet

Jeg faller utenfor uansett hvit mye jeg prøver. Skjønner ikke hvorfor da jeg er hyggelig, smiler og er åpen. Var ensom selv i mitt eget bryllup 😢

Anonymkode: b6340...6f2

Skrevet

Det var enklare før, iallefall for meg som røyker (røykte...) fann ofte nokon på røykehjørnet. Men no er det no noko av det mest intime ein kan betru til nokon. At ein faktisk tek seg ein røyk i ny og ne. Ingen som røyker i slike forsamlingar lenger. 

Anonymkode: 9607b...3bf

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg faller utenfor uansett hvit mye jeg prøver. Skjønner ikke hvorfor da jeg er hyggelig, smiler og er åpen. Var ensom selv i mitt eget bryllup 😢

Anonymkode: b6340...6f2

Å så trist 😔

Anonymkode: f3ea0...afb

Skrevet

HI, du må bare øve deg. Small talk er en ferdighet. Og den handler aller mest om hvilke lytteferdigheter du har og hvor god situasjonsfornemmelse du har. Det kan trenes.

Anonymkode: f1780...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...