Gå til innhold

Er det «så enkelt»? Ang utro menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon med venninner og kom inn på dette med utroskap. 

Jeg for min del kunne aldri vært utro om jeg hadde det bra i et forhold, derfor skjønner jeg ikke de som hevder det «bare» er for spenningen. Hva skal man med spenning hvis man har det bra? Mens noen i gjengen mener at det er enklere for menn, fordi for de er det bare sex og alle koselige meldinger og ord er en del av spillet. En ting er å ha sex i fylla med noen man ikke kjenner, men å ha et slags forhold til noen over tid, det gjør man vel ikke om man har det bra?! 

Anonymkode: 10b8f...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er utro fordi damer forfaller, blir feite og nekter sex. Slutter å ordne seg, bruker joggebukser og er snerpete. Klart de søker ut.

Anonymkode: 4072f...228

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Menn er utro fordi damer forfaller, blir feite og nekter sex. Slutter å ordne seg, bruker joggebukser og er snerpete. Klart de søker ut.

Det er da sannelig også menn som «forfaller» og bruker joggebukse osv.

Anonymkode: bdd4c...478

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan kona være utro 😊 Hver sin gang 😊

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂😂😂 Enig! 

Anonymkode: d35d0...0bc

Skrevet

Haha! Ja men den forklaringa kan jo gjelde begge veier. 

Jeg forstår ikke hvorfor man er utro om man har det bra. Er det bare fysisk for menn og mer følelsesmessig for damer?

Anonymkode: 10b8f...49b

Skrevet

Jeg hadde ikke vært utro med en sjuskete mann og klamme tider i hjemmet heller. Det er en holdningssak. Ville jeg «søke ut» hadde jeg gått ut først, funnet noen etterpå. 

At det er «selvsagt» at menn søker ut når kvinnen eldes, får mindre sexlyst av amming og helvetes våkenetter han ikke bidrar til, går i joggebukser med tre små fykende rundt, syns jeg er en trist forventning til menn. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ehm, unnskyld meg, men det er da minst like mange menn som forfaller. Joggebukse med knær og rørleggersprekk, hengevom og slitne, nedtråkka sko osv. 

Anonymkode: 30791...358

Skrevet

Man ser noen man har lyst på og tar dem hvis man kan. Det er veldig enkelt og har ingenting med andre partnere å gjøre, hverken for menn eller kvinner, og hverken om det er "bare" sex eller følelser også.

Anonymkode: e5816...e0b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man ser noen man har lyst på og tar dem hvis man kan. Det er veldig enkelt og har ingenting med andre partnere å gjøre, hverken for menn eller kvinner, og hverken om det er "bare" sex eller følelser også.

Altså. Den type meandertalerske holdninger antar jeg kun en brøkdel av befolkningen besitter!

Anonymkode: 8dc4f...3c3

Skrevet

Neandertaler, sorry:-)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså. Den type meandertalerske holdninger antar jeg kun en brøkdel av befolkningen besitter!

Hvorfor antar du det? 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere av dem enn av damene, faktisk... ølflekker og helsetrøye er ikke akkurat sexy. Men det er en avsporing, man går jo ikke inn i et forhold med partnerens ytre. Man går jo inn i et forhold med en personlighet. 

Anonymkode: e17a9...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...