Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #1 Skrevet 10. februar 2019 Jeg er samboer med en som ikke har barn fra før, jeg har tre... og denne helja er ikke barna mine hjemme. Så å få en liten oppmerksomhet er vel for mye å håpe på. Men det samboeren min sa her før helga fikk meg til å lure litt... han sa: Har mine tvil på at du får noe på morsdagen, jeg så jo bare til jul... Du fikk jo ingen gaver fra ungene dine.. de er da 15, 14 og 6 år. Han fikk fra mine barn, fordi JEG kjøpte... Ingen hadde spurt dem hva de ville gi meg... og nei, de har jo ikke akkurat så mye penger i den alderen. Blir egentlig litt lei meg.... Og da tenker jeg.... til jul igjen, og for den saks skyld neste farsdag(vi venter en sammen i løpet av sommeren) er det dårlig gjort å ikke ordne noe til han da? Sikkert barnslig men.... Anonymkode: 37891...85b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Hvorfor ønsker du barn med han, hvis dette er et tema? Han er ingen mann... Anonymkode: e4b86...aab
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #3 Skrevet 10. februar 2019 Du er jo ikke moren hans.. Da trenger ikke han å ordne noe til deg da... Anonymkode: 195ff...6fe
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #4 Skrevet 10. februar 2019 det du setter pris, det betyr ikke noe for han. du som har valgt denne gutten. han synes det var slit nok med å gi julegave, hvorfor markere andre dager i året så lenge han får en blowjob eller mer på valentinesday og any other day. handeler ikke dine gleder og synes bare ikke det er viktig. hvorfor skulle han det liksom. nei det er faktisk du som må sette en standard, hvis han ikke er den du ønsker han skulle vere er han og du nok bare ikke et godt team Anonymkode: ea78f...365
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #5 Skrevet 10. februar 2019 Så store barn, spessielt de to eldste, burde ikke trenge å bli minnet på å gi gaver til foreldrene. Her har dere rett og slett oppdras dem til å bli egoister. Dette er ikke din samboer sin skyld. Er det gutter du har? Anonymkode: b4181...82a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #6 Skrevet 10. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er jo ikke moren hans.. Da trenger ikke han å ordne noe til deg da... Anonymkode: 195ff...6fe Hun mente fra barna og han, som en hyggelig greie. En ekte MANN hadde gjort det med glede. Anonymkode: e4b86...aab
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Tips til neste år. Begynn lott før morsdagen med å fortelle hva du gjør for moren din denne dagen og fortell dem at du er spent på hva de vil gjøre for deg. Anonymkode: b4181...82a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #8 Skrevet 10. februar 2019 Herregud. Man leter virkelig med lys og lykte etter noe å bli sur for hvis man klandrer en barnløs mann for at der ikke kommer noe til morsdagen... Ungene mine hadde gave til meg i fjor, og kaffe på senga. I år hadde de ikke husket noe, og det er faktisk helt ok det også. Morsdag skal ikke bli en tvangstrøye. Jeg fikk dem til å rydde kjøkkenet i stedet, noe de gjorde med glede. Anonymkode: a7b0e...b80
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Jeg bor alene med to barn i barneskolealder. Hvis jeg vil settes pris på må jeg organisere det selv. Saken er jo at vi er glad i hverandre men de organiserer ikke noe slikt på eget initiativ. (Jeg hjelper dem å lage til noe til faren deres når det er fars dag). Så i år sa jeg til eldste atil jeg ønsket meg at hun baker boller på morsdagen og til lillesøster at jeg ønsket at hun lagde gele til dessert. Og det har begge gjort og vi koser oss i lag. Det kan jo stikke litt i hjertet når venninner legger ut på nettet bilder av blomster og gaver og overraskelser. Men vi tre har det bra sammen, og det må få lov å være det viktigste. Anonymkode: 30947...5b1
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Trenger du gave, da? Her tegnet barna tegninger. Superkoselig! Jeg fikk gode klemmer da jeg stod opp, og har selv bakt en kake vi skal kose oss med i ettermiddag. Synes det blir helt feil om slike dager skal koste så mye. Anonymkode: c4100...282
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 Vi feirer ikke sånn dager her i huset. Det er laget ene og alene for at butikkene skal tjene penger. Så lenge han(mannen) verdsetter deg i det daglige, burde det gå fint😊 Det er mange måter å vise kjærlighet på. Den bilen som møter deg ferdig kosta, gode ord og kos. De eldste barna er store nok til å lage noe til deg, men da må de jo få vite at denne dagen er viktig for deg. Anonymkode: cf4aa...b6f
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun mente fra barna og han, som en hyggelig greie. En ekte MANN hadde gjort det med glede. Anonymkode: e4b86...aab 😂😂 En ekte MANN klarer å sette pris på sin partner ellers i året og ikke har behov for å kjøpe noe på tvang... Anonymkode: 195ff...6fe
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂 En ekte MANN klarer å sette pris på sin partner ellers i året og ikke har behov for å kjøpe noe på tvang... Anonymkode: 195ff...6fe En ekte mann, ville aldri blitt omtalt her da fuen ikke hadde hatt et behov for noe mer enn hva hun allerede har. så dette hadde ikke blitt et tema en gang fordi han igjennom hele året gir fruen grunnlag for å føle seg verdsatt på ulike måter uavhennig av hvilken merkelapp dagen har. Anonymkode: ea78f...365
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂😂 En ekte MANN klarer å sette pris på sin partner ellers i året og ikke har behov for å kjøpe noe på tvang... Anonymkode: 195ff...6fe Kanskje i dine øyne? Les hva hun skriver da? For min del handler det om holdninger og verdier. - Handler ikke om å kjøpe noe på tvang, som du skriver, men er mye annet samboeren kunne hjulpet til med å ordne på denne dagen, hvis han virkelig ser barna og hele henne. Samboeren kommenterte det jo selv, i forbindelse med julegavene?! Ikke sant? Anonymkode: e4b86...aab
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #15 Skrevet 10. februar 2019 Nå ble jeg litt forvirret her...... Det er da ikke mannen som skal besørge morsdagsoppmerksomhet , det er jo barna dine. Hvis de trenger hjelp til dette, og du tydeligvis trenger å bli satt pris på, så har de vel en far som kan hjelpe dem? Likeledes med julepresanger . Eller gi de store barna penger å kjøpe gaver fra barna til deg. Både jul og morsdag. Når du og mannen får felles barn, blir det mer naturlig at han hjelper med morsdag og julegaver. Kan godt forstå at han ikke ser at dette er et problem for deg. Dere bør kanskje snakke om betydningen de ulike dagene har for dere. Må si jeg synes du er veldig ømfintlig her. I år fikk jeg morsdagsoppmerksomhet som barna har laget på skolen, kjempefint. Anonymkode: 41b51...213
sug lut Skrevet 10. februar 2019 #16 Skrevet 10. februar 2019 Du får jo sørge for at ungene veit om det, da, når hverken deres far eller din nåværende er mann nok til å huske morsdag (eller jul eller noe som helst) og sørge for at ungene ordner noe til deg. Si fra klart på forhånd, ingen grunn til å vente og lide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå