Gå til innhold

Ta opp dette med lærer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min sier at elever har sex på do i friminuttene på ungdomsskolen. Hun synes dette er veldig ubehagelig og mange snakker mye om dette. 

Kjenner selv jeg er redd for press og ligndende her for min egen datter..

ta opp dette med lærer??

Anonymkode: a4d82...e46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! 

Anonymkode: d9444...0d1

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min sier at elever har sex på do i friminuttene på ungdomsskolen. Hun synes dette er veldig ubehagelig og mange snakker mye om dette. 

Kjenner selv jeg er redd for press og ligndende her for min egen datter..

ta opp dette med lærer??

Anonymkode: a4d82...e46

Jøss! Ja, det hadde jeg helt klart tatt opp med lærer og rektor. Hvor ligger skolen?

Anonymkode: 822d9...1e4

Skrevet

Dette hadde jeg varslet rektor om 

Anonymkode: 76bf7...3c3

Skrevet

Selvfølgelig varsler du! Dette er jo på ingen måte i orden.

Dette gjør du på mandag!

Anonymkode: cb488...3e4

Skrevet

Definitivt! 

 

Hilsen lærer 😊

Skrevet

Tror ikke vi skal være så overrasket over at dette skjer, som noen ser ut til å være. Er man kjempeforelsket, så finner man tid og rom for et kjapt nummer, også om man egentlig er for ung. 

Likevel er ikke toalettet på skolen stedet der dette er greit. (Ikke greit noe annet sted, heller, altså, lovverket bestemmer at dette ikke er greit, men naivt å tro at det ikke skjer.) Si ifra til skolen, i en mail til rektor og assisterende rektor, og ev med kopi til ditt barns kontaktlærer. 

Anonymkode: bcfe0...e70

Skrevet

Nei, dette er ikke DIN sak

Anonymkode: 597c5...bd1

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dette er ikke DIN sak

Anonymkode: 597c5...bd1

Nå får du virkelig gi deg!

Anonymkode: cb488...3e4

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Nå får du virkelig gi deg!

Anonymkode: cb488...3e4

hvorfor skal foreldre som ikke er foreldre til disse barna melde fra? nei da får jenta gjøre det selv

Anonymkode: 597c5...bd1

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skal foreldre som ikke er foreldre til disse barna melde fra? nei da får jenta gjøre det selv

Anonymkode: 597c5...bd1

Jenta? Du legger ansvaret på barna? Er du rusk? 

Selvfølgelig er det foreldrenes ansvar å melde fra om slikt, hvis de får nyss om det.

Anonymkode: cb488...3e4

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, dette er ikke DIN sak

Anonymkode: 597c5...bd1

What? 

Selvfølgelig skal hun si ifra! Dette er absolutt et voksen-ansvar, den som får nyss om slike hendelser plikter å si ifra. 

Anonymkode: bcfe0...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...