Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Ville dere gått i en dåp til tantebarnet ditt som du ikke visste skulle komme til verden,ikke fikk beskjed at var født og aldri møtt?? Og ikke hatt kontakt med foreldrene på ett år?? Anonymkode: 38d07...313
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Hvis jeg ble invitert så hadde jeg selvsagt gjort det. Anonymkode: 7b78b...70e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #3 Skrevet 9. februar 2019 Hvis det hadde vært min bror sitt barn ja. Hvis det hadde vært min søster nei.. Grunnen til det er fordi at min bror kanikke kontrollere hva som skjer i en kvinne sinn kropp og da blir det jo veldig mange spørsmål.. Visste han om barnet selv? Ville barnemoren at det skulle holdes skjult ? Etc. Men min søster hadde jo da vært den som hadde vært gravid og hun var en av de første som har fått vite om mine svangerskap og da hadde jeg forventet det samme tilbake eller en veldig god grunn for hvorfor jeg er ønsket i en dåp men ikke blitt inkludert i noe av svangerskap eller fødsel. Anonymkode: 0b2c5...b51
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #4 Skrevet 9. februar 2019 Dette er da samboer sin bror som har fått barn. Sist vi snakket med de var i julen 2017. Så plutselig ett bilde på fb hvor da barnet var blitt 7 uker. Ikke har besteforeldrene sagt noe til oss heller. Ble også bedt i bursdag for hennes sønn fra tidligere forhold. Vi synes det hadde blitt kleint i forhold til at vi har hatt null kontakt siste året(ulike årsaker) og som sagt:ikke visste noe om dette barnet. HI Anonymkode: 38d07...313
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #5 Skrevet 9. februar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er da samboer sin bror som har fått barn. Sist vi snakket med de var i julen 2017. Så plutselig ett bilde på fb hvor da barnet var blitt 7 uker. Ikke har besteforeldrene sagt noe til oss heller. Ble også bedt i bursdag for hennes sønn fra tidligere forhold. Vi synes det hadde blitt kleint i forhold til at vi har hatt null kontakt siste året(ulike årsaker) og som sagt:ikke visste noe om dette barnet. HI Anonymkode: 38d07...313 Ja, da hadde jeg dratt. Regner med at innbydelsen da er en utstrakt hånd og at de ønsker å ha kontakt. Da er barnet som er født en fin grunn til å gjenoppta forbindelsen. Anonymkode: aeefb...058
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #7 Skrevet 10. februar 2019 Ja. En innbydelse til en slik anledning er en gyllen anledning for å invitere dere til å være en del av livet deres. Jeg hadde gått med mindre det er svært tungtveiende årsaker til å la det være. Anonymkode: edf63...f32
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #9 Skrevet 10. februar 2019 Ja. Ville ansett det som en utstrakt hånd og et forsøk på å gjenoppta kontakten. Og hva er argumentene for å IKKE gå? Anonymkode: 31ea9...56b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #10 Skrevet 10. februar 2019 Umulig å svare på da det er behov for mer kontekst. Hva ligger bak forholdet mellom brødrene? Er det snakk om at dette er i nærområdet eller medfører det reise og opphold til flerfoldige tusen kroner? Er det personlig invitert eller felles gjennom Facebook? Anonymkode: ae372...1b6
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #11 Skrevet 10. februar 2019 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Umulig å svare på da det er behov for mer kontekst. Hva ligger bak forholdet mellom brødrene? Er det snakk om at dette er i nærområdet eller medfører det reise og opphold til flerfoldige tusen kroner? Er det personlig invitert eller felles gjennom Facebook? Anonymkode: ae372...1b6 Forholdet har blitt dårligere og dårligere med årene. Er en times tid unna så veien er ikke så lang. Vi fikk spm på messenger i går og beskjed at invitasjon ligger hos svigers. Fikk spm i går og de måtte ha svar fort pga mat og plass. HI Anonymkode: 38d07...313
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #12 Skrevet 10. februar 2019 Takker du nei, er det veldig barnslig. Legg ting bak dere. Se fremover. 😊 Det er så deilig å gi slipp på det negative ! Du kan ikke forandre teite folk, men du kan forandre hvordan du takler det. Anonymkode: 2c901...aad
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #13 Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Forholdet har blitt dårligere og dårligere med årene. Er en times tid unna så veien er ikke så lang. Vi fikk spm på messenger i går og beskjed at invitasjon ligger hos svigers. Fikk spm i går og de måtte ha svar fort pga mat og plass. HI Anonymkode: 38d07...313 Vel, jeg hadde ikke akkurat følt at disse gjorde så stor innsats for å få HI til å føle seg ønsket der. Så for meg hadde det ikke vært en selvfølge å dra. Anonymkode: ed6ec...514
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2019 #14 Skrevet 10. februar 2019 Hvis jeg ønsket ågjennopprette kontakten hadde jeg dratt, hvis jeg av en eller annen grunn ikke ønsket dem i livet mitt, hadde jeg ikke dratt. Anonymkode: b4d29...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå