Gå til innhold

Barnefrie helger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre som har hovedomsorg, hva gjør dere når barna er borte?

Anonymkode: 9c0f5...a60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover til minst 13.00,ser på film,går på standup show,leser en god bok,går på shopping uten unger med er luksus! Liker også å gå ut å spise å ta seg god tid uten ungemas med :)

Anonymkode: ece8e...897

Skrevet

Trener, slapper av og koser meg hjemme

Anonymkode: 89d25...287

Skrevet

Jobber

Drar på fest

Har venner på besøk

Sover frampå

Anonymkode: e75d6...535

Skrevet

Har to skolebarn som er borte annenhver helg. Før hata jeg det, nå nyyyter jeg det 😅 Fått en baby med ny samboer. Syns helgene med henne er fri, tross at samboer jobber hver helg. Og tenker innimellom at det er rart med to voksne som lar seg knekke av en unge. Var selvsagt lik da jeg og eksmann hadde kun en baby.

Anonymkode: 9c0f5...a60

Skrevet

Sover leeeenge, drar på byn, rydder, studerer, gjør akkurat det som passer meg!

Anonymkode: 490a7...9c2

Skrevet

Sover lenge, så vasker klær :) noen ganger besøker jeg venner, andre ganger slapper jeg bare av hjemme med netfilx eller tven :)

Anonymkode: d5863...c99

Skrevet

Har fri hver 4. helg. Får aldri sove lenge, så er oppe ca 08.00. Koser meg og drikker te og leser bøker for det meste. Legger meg 22.00

Anonymkode: 0e28d...e16

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har fri hver 4. helg. Får aldri sove lenge, så er oppe ca 08.00. Koser meg og drikker te og leser bøker for det meste. Legger meg 22.00

«Får aldri sove lenge»...??!! Hvis du legger deg 22.00 og står opp 08.00 så har du faktisk sovet i 10 timer. Det er sjukt lenge, altså. 

Anonymkode: 72567...b19

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Får aldri sove lenge»...??!! Hvis du legger deg 22.00 og står opp 08.00 så har du faktisk sovet i 10 timer. Det er sjukt lenge, altså. 

Anonymkode: 72567...b19

Jeg sovner ikke 22.00. Jeg legger meg 22.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...