Gå til innhold

Flere som er klare for vår og varmere vær?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Og så? Mange svarer på det hun faktisk  spør om. 

Jeg for min del gleder meg til vinterferien, men så kan gjerne våren komme😊

Anonymkode: ebe32...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvorfor gidder du? 

Tar du aldri et hint?

NEI, det er ikke flere enn du som helst vil bli kvitt den tida vi er i nå. Vi vil følge året som det faktisk går. Ikke som om det var hundeår.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar du aldri et hint?

NEI, det er ikke flere enn du som helst vil bli kvitt den tida vi er i nå. Vi vil følge året som det faktisk går. Ikke som om det var hundeår.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Hva får du ut av å være drittsekk?

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar du aldri et hint?

NEI, det er ikke flere enn du som helst vil bli kvitt den tida vi er i nå. Vi vil følge året som det faktisk går. Ikke som om det var hundeår.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Jo som vi ser av tråden er det faktisk flere enn meg som lengter etter våren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du igjen, ja. 

Tenkte meg det da jeg leste overskriften.

Anonymkode: a2018...365

Jeg og visste hvem som hadde startet tråden! 😂 det kommer alltid, regner med ungene er hos far i kveld og at hi kjeder seg!

Anonymkode: 58e03...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er litt motsatt av deg HI. :) (Uten at det ene eller andre trenger å være feil.) Jeg ser ikke så mye fremover, men venner meg heller til ting etter hvert og prøver å tviholde på det som er her nå, eller var i går. Uten at det nytter selvsagt. 😛

Da høsten kom ville jeg beholde sommeren og gruet meg til det ble kaldt og vått og fælt... Så kom jo jula som en slags bekreftelse på at jo, det er faktisk vinter, selv om jeg prøvde å fornekte det i det lengste. Nå har jeg vennet meg til det, og vi er omsider godt i gang med å bruke kulden til de hyggelige tingene den faktisk kan brukes til, og nå vil jeg gjerne ha den en stund til. :) Ikke fryser jeg så fælt lenger heller, eller kanskje jeg bare har blitt vant til det og ikke synes det er så ille lenger.

Når våren er godt i gang ser jeg sikkert det positive i det også, men jeg er ikke klar ennå. Ønsker meg minst et par uker til med snø og minusgrader. 😛

Anonymkode: af390...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg er litt motsatt av deg HI. :) (Uten at det ene eller andre trenger å være feil.) Jeg ser ikke så mye fremover, men venner meg heller til ting etter hvert og prøver å tviholde på det som er her nå, eller var i går. Uten at det nytter selvsagt. 😛

Da høsten kom ville jeg beholde sommeren og gruet meg til det ble kaldt og vått og fælt... Så kom jo jula som en slags bekreftelse på at jo, det er faktisk vinter, selv om jeg prøvde å fornekte det i det lengste. Nå har jeg vennet meg til det, og vi er omsider godt i gang med å bruke kulden til de hyggelige tingene den faktisk kan brukes til, og nå vil jeg gjerne ha den en stund til. :) Ikke fryser jeg så fælt lenger heller, eller kanskje jeg bare har blitt vant til det og ikke synes det er så ille lenger.

Når våren er godt i gang ser jeg sikkert det positive i det også, men jeg er ikke klar ennå. Ønsker meg minst et par uker til med snø og minusgrader. 😛

Anonymkode: af390...f4e

Godt å lese at vi alle er så forskjellige også😊. Alle årstider har sin sjarm men jeg kjenner ofte at jeg er mettet når en årstid snart går over i en annen. Noen årstider liker jeg bedre enn andre og særlig sommeren med lange lyse netter og varme dager står mitt hjerte veldig nært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forskynt? 

Forsynt, heter det. 

Anonymkode: a2018...365

For dem heter det forskynt. Hver familie må jo selv få velge hvordan de skriver ord🤪

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil ha maaaange flere skiturer!

Våren gleder jeg meg over først når den er her.

Anonymkode: ab26f...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Så stusselig du er. 

 

Anonymkode: 44a49...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du gleder deg aldri til noenting du da`? Så stusselig

Anonymkode: 8f09e...6b9

Det er jo ikke stusselig å glede seg over nåtiden, i stedet for å hele tiden glede seg til det som kommer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar du aldri et hint?

NEI, det er ikke flere enn du som helst vil bli kvitt den tida vi er i nå. Vi vil følge året som det faktisk går. Ikke som om det var hundeår.

Anonymkode: 1ab22...1d2

Og du snakker for oss alle? Du har fasiten, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For dem heter det forskynt. Hver familie må jo selv få velge hvordan de skriver ord🤪

Anonymkode: 4d7d7...c79

Jeg rettet på meg selv for skrivefeilen gjorde jeg ikke? Likevel måtte du bare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til vår, og dagens "mildvær" med bortregnet snø og bare veier gav meg nesten vårfølelse. Men som vi alle vet, så har vi minst en måned igjen med snø i Oslo. Og det kommer alltid noen krampebøyer helt på slutten av mars også.

Du kan ta rogalendingen ut av Rogaland, men aldri Rogaland ut av rogalendingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til våren ja! Hadde snøen fått ligge så hadde jeg satt mer pris på den, men her ligger den sjelden. Mye slapps og holkeføre, lite kos. Vi hadde noen dager der snøen fikk ligge og da storkoste vi oss med aking og snømann laging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gruer meg. 

Er for tjukk. Er også blek og får fregner bare sola viser seg. 

Drømmer om å være slank og brun! Og et ansikt hvor det ikke ser ut som at jeg har solet meg med sil... 

Anonymkode: a1d06...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei gruer meg. 

Er for tjukk. Er også blek og får fregner bare sola viser seg. 

Drømmer om å være slank og brun! Og et ansikt hvor det ikke ser ut som at jeg har solet meg med sil... 

Anonymkode: a1d06...21b

Du er helt sikkert flott som du er! Og fregner er vakkert ❤️

Anonymkode: 2dde2...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei gruer meg. 

Er for tjukk. Er også blek og får fregner bare sola viser seg. 

Drømmer om å være slank og brun! Og et ansikt hvor det ikke ser ut som at jeg har solet meg med sil... 

Anonymkode: a1d06...21b

Fregner er veldig sjarmerende 😍

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fregner er veldig sjarmerende 😍

Anonymkode: 8f09e...6b9

Noen små og få er det, enig. 

Men ikke et blekt ansikt fullt av det. 

Men takk for ord❤️

Anonymkode: a1d06...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva får du ut av å være drittsekk?

Anonymkode: 8f09e...6b9

Å være uenig med henne er ikke å være drittsekk. Det er heller ikke slemt å fortelle at man har sett 20 likelydende tråder fra samme bruker. 

Før var det en som var opptatt av oppkast, og stadig skrev om hvor fælt det var å spy.

Nå er det en som er opptatt av at tida går for sakte, og stadig skriver om hvilken høytid eller hvilken del av året hun er lei av (det er alle, etter tur). 

Vi har alle våre hangups. 

Anonymkode: 1ab22...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei gruer meg. 

Er for tjukk. Er også blek og får fregner bare sola viser seg. 

Drømmer om å være slank og brun! Og et ansikt hvor det ikke ser ut som at jeg har solet meg med sil... 

Anonymkode: a1d06...21b

Huff! Sånne tanker er ikke gode å ha. Du er helt sikker kjempeflott akkurat som du er❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

😂

Samme tenkte jeg. 

Flere som gleder seg til høstferien i mars? Flere som hiver ut julepynten på første juledag og er klare for påske? Flere som gleder seg til sommeren 2020? Flere som gleder seg til pensjonsalderen??

Anonymkode: 1ab22...1d2

Jeg gleder meg til pensjonsalderen!! Er så lei av å jobbe. Sikkert 30 år igjen... 

Anonymkode: cb96e...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å være uenig med henne er ikke å være drittsekk. Det er heller ikke slemt å fortelle at man har sett 20 likelydende tråder fra samme bruker. 

Før var det en som var opptatt av oppkast, og stadig skrev om hvor fælt det var å spy.

Nå er det en som er opptatt av at tida går for sakte, og stadig skriver om hvilken høytid eller hvilken del av året hun er lei av (det er alle, etter tur). 

Vi har alle våre hangups. 

Anonymkode: 1ab22...1d2

Nå er det jo fullt mulig å være uenig med folk å diskutere på en saklig måte i stedet for å gjøre narr av dem man ikke er enig med. Du var vel i denne tråden mest opptatt av det siste? 

Endret av mamma til adhd gutt<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg til våren siden vinteren begynte. Jeg mistrives med vinter. Kulde, snø, glatt is, ski og skøyter er pyton. 

Jeg er ute og aker mer barna, men ingen glede i det. Har aldri vært glad i å stå på ski (jeg satt i varmestua med bok mens resten av familien stod slalom).

Vår, sommer og høst går jeg i fjellet og har med barna ut på sjø, strand og skog og mark.

Så ja, jeg gleder meg til våren kommer, men jeg forbanner snø og kulde. Heldigvis forsvant nesten alt i regn nå i helgen. Lenge leve Vestlandet!

Anonymkode: d5976...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...