Gå til innhold

Flere som er klare for vår og varmere vær?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli lei av snø og kulde og at jeg er veldig klar for en ny årstid. Vi koser oss med aking og lek men nå er jeg lei. Det blir så godt å kjenne en sol som varmer igjen. Flere som er godt forskynt med vinter nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nå teller vi ned til vinterferie når vi skal i skitrekket  med ungene,det gleder vi oss til alle mann :)

Etter vinterferien så kan gjerne vår og sommer komme :) Drittlei av at det er så såpeglatt ute at vi må gå en omvei på 15 minutter for å gå trygt.

Anonymkode: f6f98...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei nå teller vi ned til vinterferie når vi skal i skitrekket  med ungene,det gleder vi oss til alle mann :)

Etter vinterferien så kan gjerne vår og sommer komme :) Drittlei av at det er så såpeglatt ute at vi må gå en omvei på 15 minutter for å gå trygt.

Anonymkode: f6f98...11e

Vinterferie blir bra ja! Det gleder vi oss til. Helt enig med deg angående glatta... Gud så lei jeg er av å stampe rundt livredd for å dette...😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du igjen, ja. 

Tenkte meg det da jeg leste overskriften.

Anonymkode: a2018...365

Og så? Du vet det ikke er leseplikt eller svarplikt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var egentlig klar for å få brukt den snøen som har lavet ned! Men nå som helgen kom, har jo alt regnet bort😢 Ungene har heldigvis rukket skidag og utelek, verre med meg😂

Men nå som det regner bort, kan det gjerne forsvinne alt sammen og ikke komme tilbake før neste vinter

Anonymkode: 9f303...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var egentlig klar for å få brukt den snøen som har lavet ned! Men nå som helgen kom, har jo alt regnet bort😢 Ungene har heldigvis rukket skidag og utelek, verre med meg😂

Men nå som det regner bort, kan det gjerne forsvinne alt sammen og ikke komme tilbake før neste vinter

Anonymkode: 9f303...faf

Er nok mange barn som blir skuffet om det ikke er snø i vinterferien,så den kan godt komme tilbake til den begynner.

Anonymkode: f6f98...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg liker hver årstid for det den bringer med seg. Og tiden - ikke fremtiden. Jeg liker best å ta vare på tiden vi har - ikke den vi får. Jeg syns det er slitsomt å skulle hele tiden se frem til det som kommer. Vi er ikke midtveis i februar - så alt for tidlig å være lei vinter. 

Anonymkode: 54422...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nope. Jeg liker hver årstid for det den bringer med seg. Og tiden - ikke fremtiden. Jeg liker best å ta vare på tiden vi har - ikke den vi får. Jeg syns det er slitsomt å skulle hele tiden se frem til det som kommer. Vi er ikke midtveis i februar - så alt for tidlig å være lei vinter. 

Anonymkode: 54422...487

Det går fint å både glede seg over det som er nå og til det som kommer. Våren starter for meg 1 mars så for min del er det veldig snart vår 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope. Jeg liker hver årstid for det den bringer med seg. Og tiden - ikke fremtiden. Jeg liker best å ta vare på tiden vi har - ikke den vi får. Jeg syns det er slitsomt å skulle hele tiden se frem til det som kommer. Vi er ikke midtveis i februar - så alt for tidlig å være lei vinter. 

Anonymkode: 54422...487

Du gleder deg aldri til noenting du da`? Så stusselig

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er lei vinteren med snø, slaps og regn om hverandre, noe som gir speilis eller slapseføre. Gleder meg til det blir varmere, til jeg kan kle meg lettere og til jeg får billigere strømregning :)

Anonymkode: 8f09e...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, slett ikke. Her ligger snøen minst til påske, gjerne til slutten av april, så hvis jeg skulle vært lei allerede nå ville det blitt veldig lenge å lengte etter varmere vær. Jeg koser meg med vinteren nå mens vi har den. 

(Og i motsetning til det anonym over her sier: Jeg kan likevel glede meg til sommeren, selv om jeg nyter vinteren. Hver årstid har sin sjarm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ble så lei meg av regnet. Det var jo perfekt for ski, aking, skøyter og slalom! Og nydelig var det. Vinteren må da vare til over vinterferien i det minste. Så mye mark i rompa kan man da ikke ha at man vil ha vår før vinterferien. Vinteren bør vare til påske også. 

Er man bedagelig anlagt og ikke så god til å finne på noe med barna er kanskje vinteren kjip..? 

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gleder deg aldri til noenting du da`? Så stusselig

Anonymkode: 8f09e...6b9

Er det ikke bedre å glede seg over noe en til noe? Mye stress i og aldri har ro til å nyte nuet. Bare hige etter noe nytt? Da ville jeg vurdert å endre drastisk på livet mitt, for da er det noe som ikke er som det bør der.

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ble så lei meg av regnet. Det var jo perfekt for ski, aking, skøyter og slalom! Og nydelig var det. Vinteren må da vare til over vinterferien i det minste. Så mye mark i rompa kan man da ikke ha at man vil ha vår før vinterferien. Vinteren bør vare til påske også. 

Er man bedagelig anlagt og ikke så god til å finne på noe med barna er kanskje vinteren kjip..? 

Anonymkode: 4d7d7...c79

Ingen snakket vel om å være bedagelig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke bedre å glede seg over noe en til noe? Mye stress i og aldri har ro til å nyte nuet. Bare hige etter noe nytt? Da ville jeg vurdert å endre drastisk på livet mitt, for da er det noe som ikke er som det bør der.

Anonymkode: 4d7d7...c79

Man kan fint få til begge deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ingen snakket vel om å være bedagelig? 

Jo, jeg. Det er en grunn til at enkelte ikke liker vinter. De fleste elsker jo en eller annen vinteraktivitet. Feks slalom.

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går på formiddagen var det så nydelig vær!!! Sola skinte, himmelen var blå, snøen kritthvit! Idag er det regn, umulig å kjøre, ikke noe å ake i, bare dritt!! Sånn som det var igår kunne jeg hatt det lenge!!

Anonymkode: 680a9...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Man kan fint få til begge deler

Ikke du da hvertfall. Du skriver jo at du er lei av og godt forsynt med vinter. Da koser du deg jo ikke med vinteren🙄

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo, jeg. Det er en grunn til at enkelte ikke liker vinter. De fleste elsker jo en eller annen vinteraktivitet. Feks slalom.

Anonymkode: 4d7d7...c79

De fleste ELSKER nok ikke vinteraktiviteter . Jeg liker feks å ake men elsker det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke du da hvertfall. Du skriver jo at du er lei av og godt forsynt med vinter. Da koser du deg jo ikke med vinteren🙄

Anonymkode: 4d7d7...c79

Jeg har kost meg med vinter lenge. Nå er det snart vår. Og NÅ er jeg lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser frem til høsten jeg! Nydelige farger, lune strikkegensere, frisk vind og regn mot ruta❤️😍

Anonymkode: fdffc...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg har kost meg med vinter lenge. Nå er det snart vår. Og NÅ er jeg lei

Men da gjør du jo ikke begge deler på en gang... hjelpes. Så nydelig vinter som vi hadde til nå er det ikke ofte en har. For barnas skyld ro ned tempoet litt og kos dere i skibakken litt til!

Anonymkode: 4d7d7...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi er jo bare halvveis i vinteren. Det er jo nå det er finest med basse snø og lengre dager. Så å du ikke hvor fantastisk det var i går med sol og snø? Vinteren er deilig.

Anonymkode: cb95d...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...