Gå til innhold

Forvirret av graviditetstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg slutta på pilla i starten av Januar. Fikk den sluttamensen og blødde i noen dager av den. Etter det hadde jeg og sambo ubeskyttet sex hver dag resten av mnd. Dersom syklusen hadde vært stabil (den var alltid veldig stabil før, men er klar over at det kan ta litt tid etter man slutter på pilla) skulle jeg hatt eggløsning ca 26 januar.

Rundt den 30 fikk jeg litt blod på papiret når jeg tørket meg og det samme skjedde dagen etter. Så hadde jeg to dager der jeg blødde ut ca en tampong hver før det ga seg igjen. Vanligvis så blør jeg MYE i de 3 første dagene jeg har mensen, både på og uten pilla. Igjen, jeg er klar over at når man slutter så kan kroppen tulle. 

Uansett, i dag tok jeg en test. Bare for å sjekke. Jeg har følt meg så utrolig sliten, humørsyk og hatt mye vondt dagene rundt blødningen. Smertene har gitt seg nå og jeg er ikke like sliten. Ble syk så kan jo hende det er derfor jeg ble sliten. Tok en early test og jeg skulle i utgangspunktet fått mensen imorgen. Nå står jeg som et stort ?, for testen jeg tok skal få en loddrett strek, eller ingen strek i det heletatt. Altså ikke noe kryss. Men så fikk jeg en vannrett strek. Tidligere når jeg har brukt denne testen har vinduet vært hvitt. Så jeg lurer på om noen av dere har opplevd det samme? Er det en felles bruksanvisning eller har det skjedd noe galt? 

Var ganske sikker på at jeg var gravid, men så trodde jeg at kroppen selv tok abort.

legger ved et bilde av testen, så dere får se. Hva tror dere? Er det sjans for at jeg er gravid?

om dere har lest alt så tusen takk!!

image.jpg

D6FB5700-F86D-4F62-B2B2-5389F6F4E51F.jpeg

Anonymkode: e3ce3...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo merkelig, men slik jeg har forstått må det hcg til for at streken skal bli blå så vil jo tro det er håp her!

Anonymkode: 03f5c...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...