Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #1 Skrevet 9. februar 2019 Jeg synes slikt er veldig spennende, så i høst bestilte jeg for moro en sånn dna- test for å finne ut mer om mitt genetiske opphav. Det meste var som forventet, men så viser det seg at jeg er 1.5% spansk. Den så jeg ikke komme. Jeg vet at jeg har en tysk forfader, men det kom ikke frem... Jeg vet jo at man arver bare 50% fra hver av sine foreldre, så regner med at jeg da ikke har arvet disse tyske genene? Matchene de har koblet for meg ift slektninger som er registrerte der, samt antatt familieforhold til disse, er nøye og korrekte. Likevel tenker jeg at det må være mye "skjult" her? Det var jo bare for moro, men så ender jeg opp med å bli bare mer nysgjerrig 😁 Er man avhengig av at søsken, foreldre osv tester seg for å få det detaljerte bildet? Har ikke satt meg nok inn i dette, og hadde ikke planlagt å betale på noe utvidet medlemsskap på sidene😉Tilbake til mine spanske gener; hvor langt tilbake går dette? Litt utvannet er det jo... Noen som har kunnskap om slikt? Anonymkode: 9d137...5d0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #2 Skrevet 9. februar 2019 Sjekk denne: Anonymkode: 6102d...b4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå