Gå til innhold

August 2019


First00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 12+3 så liiiitt tidlig å være her men Pytt Pytt 😂

Husker jeg hadde bekkenlåsning i forrige svangerskap, forferdelige greier 😅

Jeg sliter fortsatt med kvalme og oppkast og generelt fryktelig sliten/trøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har voksesmerter/ligamentamerter eller slikt? Er ikke vondt, bare litt ubehagelig. Mistet flere ganger, så livredd for at noe skal være galt. UL for 2 uker siden viste et sunt foster. 15+ 4 i dag! 

Anonymkode: 30e85...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse av det! Så er et Sundt tegn det også:-)  skal på tidlig ul på tirsdag, håper de klarer å se kjønn 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så bra! Man blir jo bekymret når man får litt småvondt der! Men da skal jeg prøve å slappe av 😊 håper jeg også! Var på tidlig ultralyd da jeg var 13+6, men han så ingenting! Håper du får vite det😁

Anonymkode: 30e85...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til privat klinikk og hun er veldig dyktig, men kommer Ann på fosteret hvordan det ligger til 😊 ja smertene kan være skremmende men helt normalt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+0 i dag. Så endelig ferdig med 1 trimester! Vi skal vente til OUL med å vite hva det er. 

Anonymkode: 69806...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Heelsordie skrev:

Noen andre som vet hva som gjemmer seg i magen allerede? 

Vi har valgt å vente til ordinær ultralyd før vi finner ut hva som skjuler seg i magen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på UL i uke 12 (men gynekolog sa at babyen var stor og at jeg var i uke 13, så nå aner jeg ikke hva jeg er, haha). Gikk ikke an å se kjønn på de bildene sa hun. Kjenner forøvrig flere som har fått vite kjønn på vanlig ultralyd, og så viste det seg å ikke stemme. Så må vel tas med en klype salt uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en del smerter innimellom nede ved lysken. spesielt på kveldene eller når jeg er ekstra sliten. Ellers er jeg fryktelig tett i nesen konstant, så blir en del spraying med saltvanns spray. Det hjelper innimellom. Er også fryktelig tørr på leppene, så blir en del smøring med Leppomade  i løpet av dagen.  er nå 15+2. Kjenner litt bobling innimellom. Andre som kjenner noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Er 13+6 og føler meg egentlig ganske normal bortsett fra ekstremt trøtt (og giddalaus) og oppblåst 🙈 var på tidlig ul i uke 12 og der viste det en liten aktiv krabat 😊 Hun tippet det var en jente, men så tidlig er det egentlig umulig å vite, så blir spennende på OUL, då me har 2 gutter fra før. 

 

Endret av februargutt*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mamma ønsker fler skrev:

Jeg er med. Kanskje jeg finner noen i nærheten 🙂

Så koselig :) jeg ser at for å opprette en gruppe må jeg invitere en fra vennelisten min. Ville du sendt meg navn på melding så jeg kan legge deg til som min venn, så jeg får opprettet gruppen :)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...