Gå til innhold

Veldig svak graviditetstest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tok ut p-staven min for noen uker siden pga mye blødningsfortstyrrelser, kort tid etter hadde jeg ubeskyttet samleie. Har ikke fått menstruasjon etter jeg tok ut p-staven,  vet det kan ta tid men er usikker på om jeg kan være gravid. Tok 4 tester og de var alle veldig svake «positive». Hvordan vil dere tolke bildet? Positiv eller skyggestrek? 

1A05FBD4-556F-4484-8DFA-0A054790CBCE.png

Anonymkode: 9054a...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Kan noen hjelpe meg å se om denne er positiv? Er 11 dpo i dag ca. Testet negativt på billigstrimmler fra 9 dpo til i går kveld. Prøvde en rfsu test nå, og fikk opp dette innen tidsfristen. Er det skyggestrek eller veeeldig svak positiv? Ønsker så inderlig en liten spire. 

002EC96B-8BC5-4EDC-87AC-32DFD1E9A75E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5. mars 2019 den 9.41, Ni93 skrev:

Kan noen hjelpe meg å se om denne er positiv? Er 11 dpo i dag ca. Testet negativt på billigstrimmler fra 9 dpo til i går kveld. Prøvde en rfsu test nå, og fikk opp dette innen tidsfristen. Er det skyggestrek eller veeeldig svak positiv? Ønsker så inderlig en liten spire. 

002EC96B-8BC5-4EDC-87AC-32DFD1E9A75E.jpeg

Tror ikke dette er noen strek. Ser ut som skyggestrek isåfall om det er noe. Man skal gjerne ikke prøve veldig hardt for å se en strek. Uansett om streken er veldig svak pleier man å se streken tror jeg. Isåfall ser man også at den er rosa.

Men 11dpo opp er tidlig. Mange får ikke positive tester før IKM så det er håp! 

Anonymkode: 052f5...c23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2019 den 9.41, Ni93 skrev:

Kan noen hjelpe meg å se om denne er positiv? Er 11 dpo i dag ca. Testet negativt på billigstrimmler fra 9 dpo til i går kveld. Prøvde en rfsu test nå, og fikk opp dette innen tidsfristen. Er det skyggestrek eller veeeldig svak positiv? Ønsker så inderlig en liten spire. 

002EC96B-8BC5-4EDC-87AC-32DFD1E9A75E.jpeg

Ser positiv ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.2.2019 den 11.56, Anonym bruker skrev:

Hei!

Jeg tok ut p-staven min for noen uker siden pga mye blødningsfortstyrrelser, kort tid etter hadde jeg ubeskyttet samleie. Har ikke fått menstruasjon etter jeg tok ut p-staven,  vet det kan ta tid men er usikker på om jeg kan være gravid. Tok 4 tester og de var alle veldig svake «positive». Hvordan vil dere tolke bildet? Positiv eller skyggestrek? 

1A05FBD4-556F-4484-8DFA-0A054790CBCE.png

Anonymkode: 9054a...75c

Skygge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...