Gå til innhold

Vann i bukhulen på UL uke 30


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed om at jenta vår har vann i bukhulen i går på 3D ultralyd. Noe vi har skjønt er alvorlig. Hatt tidlig UL i uke 12 og vanlig UL i uke 22. Alt var fint da.. men ikke nå. Jeg har ingen plager selv og alt med babyen var kjempe fint på UL.. jordmor sjekket alt hun kunne sjekke i forbindelse med dette vannet i bukhulen også. Fin blodgjennomstrømming også.. med vannet i magen var der😢 Skal på Rikshospitalet senere idag til undersøkelse.. Jeg leser rundt på nettet og alt ser bare mørkere og mørkere ut for oss.. Er det noen som har overlevd noe liknende med levende barn den dag idag? Eller noen som har noe positivt å komme med? Helst ikke dårlige nyheter, da det er det nok av på nettet fra før av..

Anonymkode: 8e702...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.2.2019 den 6.19, Anonym bruker skrev:

Fikk beskjed om at jenta vår har vann i bukhulen i går på 3D ultralyd. Noe vi har skjønt er alvorlig. Hatt tidlig UL i uke 12 og vanlig UL i uke 22. Alt var fint da.. men ikke nå. Jeg har ingen plager selv og alt med babyen var kjempe fint på UL.. jordmor sjekket alt hun kunne sjekke i forbindelse med dette vannet i bukhulen også. Fin blodgjennomstrømming også.. med vannet i magen var der😢 Skal på Rikshospitalet senere idag til undersøkelse.. Jeg leser rundt på nettet og alt ser bare mørkere og mørkere ut for oss.. Er det noen som har overlevd noe liknende med levende barn den dag idag? Eller noen som har noe positivt å komme med? Helst ikke dårlige nyheter, da det er det nok av på nettet fra før av..

Anonymkode: 8e702...471

Huff, hørtes ikke noe serøig ut 😕 Har ingen erfaringer med det desverre!! Men hva sa de på rikshospitalet? 

Sender dere en styrkeklem🖤

Anonymkode: bf9b2...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ring til nærmeste universitetssykehus og spør om du kan få lov til å komme på ultralyd med spesialist! Har hørt mange historier fra private ultralydklinikker der legen har gitt ut feil informasjon. Og med en ekspert i faget kan jo fødselen og behandlingen etter fødsel bli planlagt.

ønsker deg alt godt og håper det normaliserer seg!!

Anonymkode: ce34c...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...