Gå til innhold

pizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du dele din beste pizza topping?

Vi spiser pizza hver fredag, og jeg begynner å bli skikkelig lei.. trenger litt inspirasjon til gode pizzaer.

Anonymkode: 0bf02...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spekeskinke og blåmuggost er nydelig på pizza. Blåmuggosten er sterk på smak,så jeg har også litt fersk mozarella på pizzaen. Gjerne mais og ananas også

Anonymkode: 4afd5...3d5

Skrevet

Jeg vil ha god tomatsaus, ost og spekeskinke. Det er den eneste pizzaen jeg synes er god. Jeg vil gjerne også ha et dryss med ruccola på rett før servering, og cilli-olje på toppen. 

Skrevet

Serranoskinke, fersk champignon, vårløk, grønne oliven og Jarlsberg og Parmesan på toppen. 

Skrevet

Hva pleier du å ha på da? 🙂

Jeg liker godt biffstrimler, marinert kyllingfilet, spekeskinke, champion, rødløk, annanas, cherrytomat, mais å topper ofte med ruccola og litt parmesanost .. Ikke alt på en gang da 😉. Veldig skjeldent at jeg har på kjøttdeig eller skinke. 

Anonymkode: 8341f...0d9

Skrevet
8 timer siden, Himmel og hav skrev:

Serranoskinke, fersk champignon, vårløk, grønne oliven og Jarlsberg og Parmesan på toppen. 

My kind of pizza!

Skrevet

Jeg vil ha en god tomatsaus, ost med litt smak, spekeskinke, skivet sopp og oliven på. Nå gleder jeg meg til i morgen. Lørdag er pizzadag.

Skrevet
8 timer siden, Himmel og hav skrev:

... alt dette uten soppen, bytter gjerne ut den med marinerte cherrytomater og frisk basilikum

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du dele din beste pizza topping?

Vi spiser pizza hver fredag, og jeg begynner å bli skikkelig lei.. trenger litt inspirasjon til gode pizzaer.

Anonymkode: 0bf02...ff5

Vi og har pizza hver fredag, blir ikke lei ;) men pleier å variere til oss voksne

Pizza bianco - en del rømme, en del philadelphia, en del feta - hvitløk, chili, finhakket koriander, vårløk, litt revet sitron, salt & pepper. Jarlsberg eller en annen smakfull ost på toppen, chilimarinert kylling og rødløk på toppen.

Pizza med god tomatsaus, smakfull ost, spicy salami, bakt paprika, oliven og et dryss manchego på toppen. 

Skrevet

Mannen lager en knallgod pizza med hvitløssmør, mozzarella, rødløk, oliven og sopp 😍 

Anonymkode: 9fdc0...578

Skrevet

Vi varierer med å bruke creme fraiche eller grønn pesto som pizzasaus. Ellers er peanøtter og kylling godt på pizzaen, med søtchillisaus. Hvit pizza med spekeskinke og fikensyltetøy mmmm... 

Anonymkode: e3f39...f76

Skrevet

Lager av og til pizza med hvit pizzasaus (cream fraich pepper, hvitløk og Evt det du liker av krydder), rødløk, tomater og laks, med div oster...

Skrevet

Creme fraiche med et par fedd hvitløk, fersk mozarella, serranoskinke, cherrytomat toppet med ruccola og pinjekjerner. Evt så bytter jeg ut skinka med marinert kylling og bacon 😊 NAM!

Anonymkode: 4274b...f18

Skrevet

Husker mannen bestilt pizza med banan og karri i " Syden ". 😂 Han som bare spiser kjører safe på pizza. Den var faktisk veldig god. Googlet nå, man kan ha banan, rødløk, skinke , bacon, ost og karri på. 😊

Anonymkode: 71218...686

Skrevet

Tomatsaus, revet ost, spekeskinke, grønn pesto, mozzarella. Toppes med ruccolasalat etter steking. 

Anonymkode: 395ca...2cd

Skrevet

Vi har av og til røkelaks, snøfrisk og rødløk som tipping. Har fersk bladspinat og pepper oppå når den kommer ut. Veldig godt! 

Anonymkode: 81eba...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...