Gå til innhold

Tung tid ! Hvordan kan dette blir bra igjen ...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg klare å bli lykkelig igjen ? Hvordan blir framtiden ? 

Jeg er så langt nede at jeg snart ikke ser noe lys ... kjærligheten har nådd bunnen, jobb er bare DRITT.. og økonomien er på randen !!!!! 

Hva har jeg gjort for å fortjene dette !!!! 

Jeg håper noen der ute av dere har tid og mulighet til å se på meg ❤️

Ser setter i så fall veldig veldig stor pris på de .. 

Håper forandringer og et lys og bedre fremtid .. 

jeg er født 041084 

 

 

Anonymkode: c1974...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 7.2.2019 den 18.35, Anonym bruker skrev:

Hvordan skal jeg klare å bli lykkelig igjen ? Hvordan blir framtiden ? 

Jeg er så langt nede at jeg snart ikke ser noe lys ... kjærligheten har nådd bunnen, jobb er bare DRITT.. og økonomien er på randen !!!!! 

Hva har jeg gjort for å fortjene dette !!!! 

Jeg håper noen der ute av dere har tid og mulighet til å se på meg ❤️

Ser setter i så fall veldig veldig stor pris på de .. 

Håper forandringer og et lys og bedre fremtid .. 

jeg er født 041084 

 

 

Anonymkode: c1974...da4

Kjennes ut som du har angst. Eller den slags desperasjon som kommer av å ha det forferdelig. Du vil få hjelp - av en mann (kjæreste?). Han vil gjøre situasjonen bra igjen. Så ikke fortvil. Det er godt i vente .

Anonymkode: fa65a...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper veldig at ting vil snu :( slik ting er nå med meg selv er ikke noe særlig . IG som du skriver så er de nok en type angst eller depresjon pga situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snur og blir bra når du tar tak i ting selv og tar ansvar selv. Jobb hardt, ikke bry deg om jobben er dritt, bare gjør ditt aller beste. Se deg om etter bedre jobb men ikke kutt ut din gamle før ny er på plass. Prat med din partner om hvordan dere kan få det bedre, ikke krangle, men prat.. Sett deg ned i dag/kveld og skriv opp hva du har i gjeld og månedlige utgifter/inntekter. Bestem deg/dere for å selge det dere ikke trenger, legg det ut for salg nå. Lag et stramt budsjett hvor det ikke er rom for å bruke noe penger på annet enn helt helt nødvendige ting før alt er under kontroll.  

DA VIL DU FÅ FORANDRING OG SLIPPE Å HÅPE PÅ DET. Når du er voksen så må du faktisk ta grep og ansvar selv for å forandre på ting som ikke er bra, du kan ikke overlate til noen å «se» når ting blir bedre!! Det skjer kun når du bestemmer deg for å gjøre en forskjell selv. 

LYKKE TIL MED Å TA ANSVAR I LIVET DITT💕

Anonymkode: 40d0f...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 21.17, Anonym bruker skrev:

Kjennes ut som du har angst. Eller den slags desperasjon som kommer av å ha det forferdelig. Du vil få hjelp - av en mann (kjæreste?). Han vil gjøre situasjonen bra igjen. Så ikke fortvil. Det er godt i vente .

Anonymkode: fa65a...c92

Dette er det dummeste vrøvlet!! Skal du få et bedre liv ta ansvar for det!! Du sitter ikke å venter på å bli reddet.. Livet er ikke noe eventyr med rosa prinsesser og «prinser» som redder deg. DU MÅ TA ANSVAR OG RYDDE OPP FOR DEG OG DINE BARNS SKYLD. DET KLARER DU, BRETT OPP ARMENE OG SETT I GANG👍🏻

Anonymkode: 40d0f...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det snur og blir bra når du tar tak i ting selv og tar ansvar selv. Jobb hardt, ikke bry deg om jobben er dritt, bare gjør ditt aller beste. Se deg om etter bedre jobb men ikke kutt ut din gamle før ny er på plass. Prat med din partner om hvordan dere kan få det bedre, ikke krangle, men prat.. Sett deg ned i dag/kveld og skriv opp hva du har i gjeld og månedlige utgifter/inntekter. Bestem deg/dere for å selge det dere ikke trenger, legg det ut for salg nå. Lag et stramt budsjett hvor det ikke er rom for å bruke noe penger på annet enn helt helt nødvendige ting før alt er under kontroll.  

DA VIL DU FÅ FORANDRING OG SLIPPE Å HÅPE PÅ DET. Når du er voksen så må du faktisk ta grep og ansvar selv for å forandre på ting som ikke er bra, du kan ikke overlate til noen å «se» når ting blir bedre!! Det skjer kun når du bestemmer deg for å gjøre en forskjell selv. 

LYKKE TIL MED Å TA ANSVAR I LIVET DITT💕

Anonymkode: 40d0f...70a

Det var litt av en kommentar du skriver her til ei som er langt nede. Det er ikke så lett som du skriver her å bare ta seg sammen og bli voksen. Hvis du er langt nede så trenger du litt hjelp utenfra. Kanskje snakke med en psykolog eller noen venner man kan stole på for å lufte litt ut. Ta en prat med kjæresten og fortelle hvordan du har det. Jeg var nede i samme hull i fjor og det er skikkelig tøft når det er slikt. Man ser ikke lyst på noen ting. Men tru meg det vil bli bedre med tiden. Du nå bare holde ut å prøve å gjør noe du liker godt å gjøre. Ønsker deg en stor klem❤️🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, frustrertfrue33 skrev:

Det var litt av en kommentar du skriver her til ei som er langt nede. Det er ikke så lett som du skriver her å bare ta seg sammen og bli voksen. Hvis du er langt nede så trenger du litt hjelp utenfra. Kanskje snakke med en psykolog eller noen venner man kan stole på for å lufte litt ut. Ta en prat med kjæresten og fortelle hvordan du har det. Jeg var nede i samme hull i fjor og det er skikkelig tøft når det er slikt. Man ser ikke lyst på noen ting. Men tru meg det vil bli bedre med tiden. Du nå bare holde ut å prøve å gjør noe du liker godt å gjøre. Ønsker deg en stor klem❤️🤗

Det er kun noen gode råd fra en som har vært langt nede selv og som har tatt tak i og løst alle problemene selv. Man blir faktisk sterk og ansvarsfull av å ta tak i og løse problemer selv. Har man barn har man ikke noe valg, da står man på til problemene er løst.

Anonymkode: 40d0f...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er kun noen gode råd fra en som har vært langt nede selv og som har tatt tak i og løst alle problemene selv. Man blir faktisk sterk og ansvarsfull av å ta tak i og løse problemer selv. Har man barn har man ikke noe valg, da står man på til problemene er løst.

Anonymkode: 40d0f...70a

Skjønner den men alle er ikke like. Har vert langt nede selv så jeg vet selv hva som må til. Og det er vanskelig uansett. Av og til så må man ha hjelp av andre og det er ingen skam i d hele tatt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du er mye sterkere enn du selv tror. Du kan klare alle mål du setter deg, bare du TROR nok på deg selv. Du er ikke så snill mot deg selv, kanskje er du det helt ubevist? Tenk litt på det. Når sist gjørde du noe for deg selv ? Når sist var du snill mot deg selv. Du er opptatt med å pleie de rundt deg, men den viktigste personen glemmer du oppi alt, nemlig deg selv. Elsk deg selv, når du elsker deg selv tvinger det andre til å sette mer pris på deg. Det er helt sant. Så ta deg litt egenpleie, bruk en god maske,les en god bok mens du drikker kakao/te , sett på favorittfilmen din,smør deg inn med krem i hele kroppen,mediter litt,ta en pause fra tjas og mas . Sett av tid til deg selv, du er unik, men det ser ut som at du har glemt deg selv på veien. Det ser ut som at du har det tøft, og mye har du opplevd. Men nå går det bare en vei, og det er oppover. Det vil komme en bedre tid for deg, bare hold ut lille venn. Det vil snu snart. Det ser ut som at du har for mye på dine skulder , kanskje kan du bli flinkere til å se NEI. uten at du skal få dårlig samvitighet. Jeg for opp endringer på deg, nye positive endringer er snart i sikte. Lykke og hell venter på deg. Du er klar til å legge fortiden bak deg og ønske framtiden velkommen. Ønsker deg lykke til .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha råda deg, til å kontakte din fastlege å fortelle hvordan du har det. Kan det være depresjon du har? Det vil snart bli bedre, men du må søke hjelp. Klem til deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...