Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Har sett de to episodene av I lomma på Silje, og sitter igjen med veldig blandede følelser. Først syntes jeg programmet med Tore Petterson var bra, men etter å ha sett programmet med Jenny Jensen ble jeg i grunnen ganske kvalm. Greit at disse kjendisene tjener mye penger og kan bruke de på hva de vil. Men når man ikke klarer å spare 50.000 til en ferie med den inntekten hun tydeligvis har, da får hun jammen meg bare holde seg hjemme. Datteren på 12 hadde 16 barbie-hus, og fikk sminke og klær for gudene vet hvor mye hver måned. Kvalmende for en ganske vanlig alenemor som strir hardt for å prøve å få endene til å møtes hver måned. Og nei, jeg er ikke misunnelig, men synes det blir kvalmt å lage underholdning av dette. Anonymkode: bacdc...70b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Jeg har ikke orket å se på de episodene engang, det er så lang fra virkeligheten for meg at jeg bare blir litt irritert. Synes det er litt tåpelig Anonymkode: 549d3...baa
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke orket å se på de episodene engang, det er så lang fra virkeligheten for meg at jeg bare blir litt irritert. Synes det er litt tåpelig Anonymkode: 549d3...baa Ja, det er det jeg tenker også. Gidder ikke se flere episoder i hvertfall. Stakkars meg liksom, klarer ikke spare en krone, men bruker 162 000 i året på å spise ute 😠 Anonymkode: bacdc...70b
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er det jeg tenker også. Gidder ikke se flere episoder i hvertfall. Stakkars meg liksom, klarer ikke spare en krone, men bruker 162 000 i året på å spise ute 😠 Anonymkode: bacdc...70b Det er bare pinlig. De små snuttene jeg har sett er mer enn nok for meg. Anonymkode: 549d3...baa
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 Jeg forstår ikke at folk ser underholdning i sånt.hvem bryr seg🤷🏼♀️ Anonymkode: 97d8a...461
amandine Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 Jeg så såvidt på Jenny -programmet på slutten der det var gruppeklem og kosemose, og konkluderte kjapt med at seoghør-tv hvor kjendiser selger seg selv ikke er noe jeg vil bruke tid på. Det er rett og slett pinlig, både at noen vil være med på det og ikke minst at noen tenker at det kan ha nok underholdningsverdi til at det er verdt å produsere.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #7 Skrevet 7. februar 2019 Hun fekk nok ikke mye i barndommen, og derfor kjøper hun mye til si datter tenker jeg 🤔 Anonymkode: bc84f...479
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #8 Skrevet 7. februar 2019 Mange som har det sånn. Flere av kompisene til gutten min får alt dem vil ha. Får en noe nytt, så har den andre det etter noen dager. Men ikke min gutt. Jeg har råd til det ja, men vil ikke kjøpe alt han har lyst på. Anonymkode: 26869...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå