Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Gutten min 2 året på vgs. Han har lyst å spørre om jobb på butikker i nærheten. Jobbe litt om ettermiddag, helg og ferier. Jeg sa at han må skrive en cv og dra innom butikkene. Men hva kan han skrive? Har jo ingen arbeidserfaring Anonymkode: 45425...0ad
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Gutten min 2 året på vgs. Han har lyst å spørre om jobb på butikker i nærheten. Jobbe litt om ettermiddag, helg og ferier. Jeg sa at han må skrive en cv og dra innom butikkene. Men hva kan han skrive? Har jo ingen arbeidserfaring Anonymkode: 45425...0ad Da skriver man at man går på vgs på den og den skolen, også fokuserer man heller på personlige egenskaper som vil være positive for jobben søker. Har han lite fravær på skolen/er pålitelig og punktlig — ta det med. Har han verv noe sted? Ta det med. Har han interesser/kunnskap om ting og tang utenom skolen som kan ha overføringsverdi til jobben han søker? Osv, osv. Anonymkode: 6cf1b...bd3
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da skriver man at man går på vgs på den og den skolen, også fokuserer man heller på personlige egenskaper som vil være positive for jobben søker. Har han lite fravær på skolen/er pålitelig og punktlig — ta det med. Har han verv noe sted? Ta det med. Har han interesser/kunnskap om ting og tang utenom skolen som kan ha overføringsverdi til jobben han søker? Osv, osv. Anonymkode: 6cf1b...bd3 Vil anta at det å være punktlig, ærlig, ansvarsbevisst, fleksibel, flink til å samarbeide samtidig som man evner å arbeide selvstendig er viktig i en butikkjobb. I tillegg til det å være strukturert/organisert, flink til - og glad i å omgås mennesker. Sikkert en fordel å være flink i språk også. +++ Kan være greit å skrive en åpen søknad også, i tillegg til CV. Anonymkode: 6cf1b...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå