Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Vi har ett forbrukslån og har nå også fått litt kredittkortgjeld. Lønner det seg å øke forbrukslånet for å betale inn kredittkortgjelden? Renten på lånet er litt lavere, men da blir det jo kanskje over lengre tid, men i faste trekk slik at det blir nedbetalt. Ellers er det jo fort gjort å betale bare det enn må slik at gjelda bare øker pga rentene. Jeg greier ikke regne på hva som lønner seg, men tenker at det kanskje er greit å samle det for å få fast betaling? Anonymkode: ee772...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har ett forbrukslån og har nå også fått litt kredittkortgjeld. Lønner det seg å øke forbrukslånet for å betale inn kredittkortgjelden? Renten på lånet er litt lavere, men da blir det jo kanskje over lengre tid, men i faste trekk slik at det blir nedbetalt. Ellers er det jo fort gjort å betale bare det enn må slik at gjelda bare øker pga rentene. Jeg greier ikke regne på hva som lønner seg, men tenker at det kanskje er greit å samle det for å få fast betaling? Anonymkode: ee772...37f Det lønner seg å slutte med det N Å! Har dere bolig? Kan dere bake inn? Det lønner seg uansett å betjene et lån med minst renter. Men er det umulig å få betalt ut kredittkortet på noen Mnd? Anonymkode: e0eed...867
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #3 Skrevet 7. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det lønner seg å slutte med det N Å! Har dere bolig? Kan dere bake inn? Det lønner seg uansett å betjene et lån med minst renter. Men er det umulig å få betalt ut kredittkortet på noen Mnd? Anonymkode: e0eed...867 *Lavest renter mener jeg da altså Anonymkode: e0eed...867
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #4 Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi har ett forbrukslån og har nå også fått litt kredittkortgjeld. Lønner det seg å øke forbrukslånet for å betale inn kredittkortgjelden? Renten på lånet er litt lavere, men da blir det jo kanskje over lengre tid, men i faste trekk slik at det blir nedbetalt. Ellers er det jo fort gjort å betale bare det enn må slik at gjelda bare øker pga rentene. Jeg greier ikke regne på hva som lønner seg, men tenker at det kanskje er greit å samle det for å få fast betaling? Anonymkode: ee772...37f Legg inn summene på debiter.no så ser dere hva som lønner seg. Jeg har brukt den siden endel og den er veldig grei. Anonymkode: 552e0...e0c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #5 Skrevet 7. februar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legg inn summene på debiter.no så ser dere hva som lønner seg. Jeg har brukt den siden endel og den er veldig grei. Anonymkode: 552e0...e0c Takk for tips! Det skal jeg gjøre! Anonymkode: ee772...37f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #6 Skrevet 7. februar 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips! Det skal jeg gjøre! Anonymkode: ee772...37f Bare hyggelig I tillegg til at den er veldig enkel å bruke, så får man virkelig se hvor langt tid det tar å betale ned på dumskapen, noe som for meg ga meg et skikkelig spark i rumpa. Man ser tydelig at alle monner drar, selv en hundrelapp ekstra i mnd teller, noe som er så lett å lukke øynene for når man bare betaler regningene på minstebeløp som kommer Anonymkode: 552e0...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå