Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #1 Skrevet 7. februar 2019 Jeg synes det er sånn at de som bor 5-15 min unna sine foreldre besøker dem mer/får mer besøk av dem enn de so. har dem som naboer. Her er foreldrene mine vår nærmeste nabo og med mindre vi sees i hagen kan det gå måneder mellom hver gang vi har med hverandre å gjøre. Det er et stort fokus på å "ikke fly ned dørene til hverandre", ikke mase på hverandre, ikke ta opp hverandres tid. Dette fordi vi bor nærme. Svigers bor 1 time unna med bil, og vi er oftere på besøk der. Hos foreldrene mine er det vel i jula, ved påske og så til jul. Eventuelt i bursdager utenom.. Men hvorfor blir det sånn? Anonymkode: 74f86...20f
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Skrevet 7. februar 2019 Vi har bodd vegg i vegg med mine foreldre og bor 1 mil unna dem nå. Der vi bodde før stakk vi innom dem nesten daglig, men de kom bare til oss om vi inviterte på middag el.l. Det gjør de nå også, forskjellen er at nå gjør vi det samme. Så vi treffes mindre nå enn før. Anonymkode: 53a73...3f3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2019 #3 Skrevet 8. februar 2019 Bor vegg i vegg med mine foreldre og vi ser dem hver dag. Svigers bor i utlandet så barna har bare mine foreldre tilgjengelig. Anonymkode: 0d5ce...d2f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2019 #4 Skrevet 8. februar 2019 Vi bor 5 minutters gange unna svigers og ca 10 min i bil unna mine. Vi ser svigers oftere enn mine foreldre, men det har jo med relasjonen å gjøre og ikke hvor de bor. Anonymkode: 6bc83...d4b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2019 #5 Skrevet 8. februar 2019 Foreldrene mine bor 50 km unna oss, skulle ønske de bodde nærmere oss. Vi ser dem ofte og snakker på FaceTime. Hadde de bodd nærmere hadde vi sett dem hver dag Anonymkode: 655de...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå