Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #1 Skrevet 6. februar 2019 Jeg er utdannet Helsefagarbeider. Med små barn og en mann som jobber på havet, så ser vi nødvendigheten med at jeg får meg en dagjobb uten helgearbeid. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få autorisasjon som Helsesekretær? Ja jeg har ringt til videregående skole og til helsedirektoratet i 3 dager nå, men ikke fått svar. Håper på svar 😊 Anonymkode: 045f6...c8d
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #2 Skrevet 6. februar 2019 Spørs hvor i landet du bor, men der jeg bor var dette mulig å gå på i voksenopplæring på Kompetansesenteret i Tønsberg iallefall. Det er/var underlagt Greveskogen. Og VGs opplæring er vel under fylkeskommunen. De bør vite hvilken skole som tilbyr dette der du bor Men (dumt spm kanskje): Har du spurt Google...? 🤓 Anonymkode: dd4d9...3fb
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #3 Skrevet 6. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Spørs hvor i landet du bor, men der jeg bor var dette mulig å gå på i voksenopplæring på Kompetansesenteret i Tønsberg iallefall. Det er/var underlagt Greveskogen. Og VGs opplæring er vel under fylkeskommunen. De bør vite hvilken skole som tilbyr dette der du bor Men (dumt spm kanskje): Har du spurt Google...? 🤓 Anonymkode: dd4d9...3fb Takk for svar 😊 jeg bor i Nordland, hver du hvor lang tid det tar før man blir ferdig? Jeg har Google meg ihjel og folk blir rådet til å ta kontakt med de samme jeg har prøvd å nå i 3 dager nå 🙈 Anonymkode: 045f6...c8d