Gå til innhold

Fy f... influensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har/ har hatt influensa i år? Jeg er så syk; har sovet i ett døgn nå, ble akutt syk søndag kveld og føler meg døden nær. Blodsmak når jeg hoster, så tett i halsen at jeg ikke klarer å spise.. 

Noen andre med tilsvarende opplevelser? Hvor lenge varer det?

Anonymkode: 4a8a0...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen her som har/ har hatt influensa i år? Jeg er så syk; har sovet i ett døgn nå, ble akutt syk søndag kveld og føler meg døden nær. Blodsmak når jeg hoster, så tett i halsen at jeg ikke klarer å spise.. 

Noen andre med tilsvarende opplevelser? Hvor lenge varer det?

Helt grusomt. Svineinfluensa som går i år. Etter 4-5 dager føler du deg kanskje en smule bedre, men det kan ta uker før du er helt deg selv. Vær obs på lungebetennelse! Drikk masse av hva helst. ❤️ god bedring❤️

Anonymkode: cec09...4f3

Skrevet

Takk for svar og ønske om god bedring, det varmer. ❤️ Føler seriøst jeg er døden nær. 

Men er det svineinfluensa så forklarer jo det saken.. 

Skrevet

Svineinfluensa er ikke verre enn annen influensa altså. Men influensa er forferdelige greier uansett. God bedring!

Anonymkode: 97c19...78c

Skrevet

Jeg er på bena igjen nå, etter to uker i senga. Ikke gøy å ha ansvar for små barn når man har over 40 i feber. Jeg lå i senga og så på esken med Paracet på nattbordet, ute av stand til å ta medisinen. Enkelte av dagene er helt forsvunnet fra hukommelsen. Hold ut! Det er lys i enden av tunnelen. God bedring!

Anonymkode: 4b98b...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...