Gå til innhold

Har dere sex når dere har mensen?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ny elsker og han mener det er helt ok å ha sex når dama har mensen, jeg selv har aldri gjort det.Typisk at jeg blør idag når vi skal møtes....renner ikke, men må ha bind for det kommer blod når jeg tørker meg. Kanskje bes med kondom da?🙈 hva gjør dere?

Anonymkode: c85ea...c07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke. Ser for meg at det blir så mye gris at det ikke er verdt det. Jeg hadde dog ikke vært vanskelig å overtale hvis mannen ville, men han tenner ikke på blod😬🧟‍♂️

Skrevet

Nei, ugh , så desperat er jeg ikke lenger. Da ville jeg eventuelt tatt det i dusjen da, så får dere vaska dere med en gang. 

Anonymkode: 15bd4...247

Skrevet

Møtte elskeren min med mensen. Dvs, som deg, at det kom blod når jeg tørka meg, men det rant ikke. Jeg sa fra til han at jeg blødde litt og han sa det ikke spilte noen rolle (han var mer desperat enn meg) så da hadde vi sex, da.

Anonymkode: eb68a...82a

Skrevet

Nei. Syns det blir for mye gris, også gjør det vondt.

Anonymkode: 2aadf...c15

Skrevet

Æsj nei!! 

Anonymkode: 188a2...d42

Skrevet

Kunne hatt det i dusjen, helt på slutten av perioden. 

Men nå er jeg samboer på 11. året, og har nok av muligheter uten om den ene uken, så sex den uka holder jeg meg unna. Det er bare vondt. 

Anonymkode: 9fd27...910

Skrevet

Har hatt det mange ganger tidligere, det går helt fint!

Anonymkode: f593e...d17

Skrevet

Næææh 

Anonymkode: 5db12...e5f

Skrevet

Husker jeg ble med en kjekkas hjem fra byen en gang. Da jeg var 20 år. Han ville ha med meg hjem selv om jeg hadde mensen . 🙈😂  Kan ikke tro jeg gjorde det. Hadde sex i dusjen og i senga etterpå.  Gikk fint det. Ble kjærester og greier. Åh nei! Kom på at jeg hadde sex med en da jeg hadde mensen. Sykt bra sex, litt småflaut med hvite laken og dynetrekk. 🙈

I dag er jeg gift, og har ikke sex når jeg har mensen. Klarer å vente hehe. 

Anonymkode: 00334...917

Skrevet (endret)

Ja, synes det er ganske barnslig å bry seg om det. Dessuten finnes det et produkt som heter soft tampons som gjør at sex under mensen er helt blod - og problemfritt. Jeg har soft tampons liggende og kjøper inn 3 to pakninger hver gang jeg skal ha mensen. Fikset.

Enten er man komfortabel med det eller ikke. Ser mange over sier de "ikke er så desperate" men alle har forskjellig sex lyst: selv kunne jeg absolutt ikke tenke meg å gå uten bare fordi jeg har mensen og hverken meg eller mannen synes mensen er noen grunn til å la vær.

Endret av Heelsordie
Skrevet

24 minutter siden, Heelsordie skrev:

Ja, synes det er ganske barnslig å bry seg om det. Dessuten finnes det et produkt som heter soft tampons som gjør at sex under mensen er helt blod - og problemfritt. Jeg har soft tampons liggende og kjøper inn 3 to pakninger hver gang jeg skal ha mensen. Fikset.

Enten er man komfortabel med det eller ikke. Ser mange over sier de "ikke er så desperate" men alle har forskjellig sex lyst: selv kunne jeg absolutt ikke tenke meg å gå uten bare fordi jeg har mensen og hverken meg eller mannen synes mensen er noen grunn til å la vær.

Hvor får man kjøpt disse og hvordan virker de?

Skrevet

Den uka er analsex og suge uka😃 gjør jo selvfølgelig det utenom og da.. Vi har da 3 hull og bruke men når det ene er "opptatt" er det 2 andre og bruke😊 

Anonymkode: b1847...941

Skrevet
29 minutes ago, den perfekte mor said:

Hvor får man kjøpt disse og hvordan virker de?

Det er vakumpakkede sterile svamper som du fukter og fører opp i skjeden. Aldri opplevd søl med dem og mannen sier han knapt merker dem. Jeg bor i Tyskland så jeg kjøper dem på Amazon eller på det man her kaller "drogerie". Hvis du googler Soft Tampons får du flere treff :)

Skrevet
1 time siden, Heelsordie skrev:

Pussig holdning å tenke at det er "barnslig" å bry seg om. Når man har mensen har man et åpent sår innvendig. Det vil si at det er langt større sjanser for å få en infeksjon enn ellers. Når man da, som Hi, har en ny sexpartner med bakterier hennes kropp enda ikke er tilvent, så er det kun fornuftig og ansvarlig å bruke kondom hvis man har sex under mensen. Med eller uten mensen bør man alltid bruke kondom med en ny sexpartner.

Anonymkode: a8692...a06

Skrevet

Smak og behag. Om du selv og partner tåler litt blod så ser jeg ikke noe galt i det. Jeg og mannen pleier å ha sex når jeg har mensen, men kunn på slutten av mensen perioden. Vi har hatt sex ved ett par tilfeller når jeg hadde mye blod, penisen hans ser ut som masaker. 😂

Anonymkode: 1b89a...4a4

Skrevet
10 minutes ago, Anonym bruker said:

Pussig holdning å tenke at det er "barnslig" å bry seg om. Når man har mensen har man et åpent sår innvendig. Det vil si at det er langt større sjanser for å få en infeksjon enn ellers. Når man da, som Hi, har en ny sexpartner med bakterier hennes kropp enda ikke er tilvent, så er det kun fornuftig og ansvarlig å bruke kondom hvis man har sex under mensen. Med eller uten mensen bør man alltid bruke kondom med en ny sexpartner.

Anonymkode: a8692...a06

Ja, jeg er helt enig i at det er galskap å ikke bruke kondom. Både mot infeksjoner, sykdommer og fordi man strengt tatt kan bli gravid mens man har mensen. 

Om man er komfortabel med blodet eller ikke er en annen sak. Jeg synes personlig at det er barnslig å bry seg om at det kan være litt grisete men det er opp til hver enkelt og min mening er på ingen måte noe som helst "mål"på hva andre skal synes 

Skrevet

Aldri!

Anonymkode: fad2c...9f8

Skrevet

Nei, det er veldig sjelden. Kan gå hvis det er helt mot slutten av perioden. Blør veldig lite, har hormonspiral. Men føler meg fortsatt litt usexy når jeg har mensen.

Anonymkode: 214e2...bb9

Skrevet

Aldri. Synes det er ubehagelig med sex når jeg har mensen, både fordi jeg føler meg generelt usexy når jeg har mensen og fordi jeg alltid har menssmerter, så akkurat samleie frister ikke da. 

Anonymkode: 5564d...3b3

Skrevet

Nei jeg syns det er ekkelt. Og det lukter ekkelt ... 

Anonymkode: 5c9b2...e54

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ny elsker og han mener det er helt ok å ha sex når dama har mensen, jeg selv har aldri gjort det.Typisk at jeg blør idag når vi skal møtes....renner ikke, men må ha bind for det kommer blod når jeg tørker meg. Kanskje bes med kondom da?🙈 hva gjør dere?

Vasker meg rett før vi har sex. Og håper det beste.

Anonymkode: a2dd0...84e

Skrevet

Jeg gjør det den elskeren som sier det ikke gjør noe. Han får meg til å føle meg sexy uansett og vi har ikke sååå mange anledninger å være sammen så da tar vi det vi får. Han bryr seg ikke i det hele tatt. Vi bruker kondom så klart og har beskyttelse for sengen. Blir litt mye vask (for han, haha) men det blir det uansett, siden jeg squirter så mye.  

Gjør det ikke med menn som syns det er ekkelt. 

Anonymkode: ea5f1...2b6

Skrevet

Kunne hatt det i dusjen den siste dagen av menstruasjon, men noe annet er bare ekkelt. 

Anonymkode: b5eef...b78

Skrevet
On 2/6/2019 at 1:18 PM, Anonym bruker said:

aldri når de 3 første dagene, blør vanvittig da, mens de 2 siste dagene er det så lite, så det ikke er noe problem med sex :)

Anonymkode: 5729a...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...