Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Bare lurer på noe....jeg har aldri faket en orgasme, men merker mannen om man gjør det?😅🙈 Anonymkode: 2c224...88d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 I min erfaring, absolutt ikke! Anonymkode: f6dd9...4f1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Hehe hvordan gjør man egentlig det?bare nyskjerrig....merket han ikke at det ikke er sammentrekninger?? Anonymkode: 2c224...88d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe hvordan gjør man egentlig det?bare nyskjerrig....merket han ikke at det ikke er sammentrekninger?? Anonymkode: 2c224...88d De er jo ikke SÅ kraftige, da. Hvis han ellers er opptatt med sitt... Anonymkode: 28741...e1c
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #5 Skrevet 6. februar 2019 Spørs jo hvordan du faker. Når jeg «Faka» løy jeg aldri han bare antok at jeg kom. Men hvis du faker kan du aldri lære han å få det til å komme heller... Anonymkode: 4f6ae...3a9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #6 Skrevet 6. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De er jo ikke SÅ kraftige, da. Hvis han ellers er opptatt med sitt... Anonymkode: 28741...e1c Det kan de da være... Mine er så kraftige at mannen får vondt. Anonymkode: b2445...9e9
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #7 Skrevet 6. februar 2019 Hvis de ikke merker det er de elendige i senga og ikke verdige et ligg. Og hvorfor fake? Det er jo så nedverdigende...... åååååå du gav meg en orgasme. Nei! Klarer de ikke levere en orgasme så fortjener de ikke «applaus» Anonymkode: 66776...974
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #8 Skrevet 6. februar 2019 Ikke de ti siste årene i allefall. Jeg har aldri hatt orgasme og kan ikke få det heller. Anonymkode: fa50d...a7f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #9 Skrevet 6. februar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Spørs jo hvordan du faker. Når jeg «Faka» løy jeg aldri han bare antok at jeg kom. Men hvis du faker kan du aldri lære han å få det til å komme heller... Anonymkode: 4f6ae...3a9 Joda, det kan du. Jeg faka med min ene kjæreste, for jeg syntes det var flaut at det tok så lang tid før jeg kom, men så ble jeg lei av det, og da lot jeg det bare gå lengre om lengre tid før jeg eventuelt faka, samtidig som jeg veileda litt, og vipps så ordnet det seg. Ellers er min erfaring at de ikke merker det. Jeg faker av og til enda når jeg ikke gidder mer, for jeg har en mann som ikke gir seg om det ikke går for meg også, og det er litt kjedelig av og til det også. Anonymkode: 3ae8e...765
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #10 Skrevet 6. februar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Spørs jo hvordan du faker. Når jeg «Faka» løy jeg aldri han bare antok at jeg kom. Men hvis du faker kan du aldri lære han å få det til å komme heller... Anonymkode: 4f6ae...3a9 Det der er bare tull! Jeg faiket i begynnelsen men når forholdet begynte å bli mer seriøst så måtte jeg jo slutte med det. Når han bare var i nærheten av gjøre noe riktig så stønnet jeg overdrevent så han tok hinte om at han var rett vei å veiledet han på den måten. Så da begynte han faktisk å klare å få meg i mål likevel. Anonymkode: 6bd93...c9f
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #11 Skrevet 6. februar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hehe hvordan gjør man egentlig det?bare nyskjerrig....merket han ikke at det ikke er sammentrekninger?? Anonymkode: 2c224...88d Det er bare å knipe rytmisk i 10sek det... Anonymkode: 01025...a27
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #12 Skrevet 6. februar 2019 Jeg har aldri fått orgasme av penetrering. Får man det? Jeg får klitoris orgasme Anonymkode: 8b9d6...b87
the amazing spidermamma Skrevet 6. februar 2019 #13 Skrevet 6. februar 2019 Det er jo bare dumt Ã¥ fake. Hvorfor? Jeg tror mannen min hadde blitt ganske skuffa hvis han skjønte at jeg bare lot som. Da er det bedre Ã¥ si at sorry, jeg kommer ikke helt over kanten i dag, eller evt lære ham opp hvis han ikke vet hvordan.Â
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #14 Skrevet 6. februar 2019 Jeg faker med elskeren min. Fordi han stresser så med å få det til at jeg blir stressa og mister fokus. Men har ikke liggi med han mange nok ganger til at jeg klarer å slappe av, samt at det er på litt ugunstige forhold hvor det ikke er så enkelt. Faket med kjæresten min da jeg var ungdom og. Han merka aldri noe! Anonymkode: 5bc63...ea4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #15 Skrevet 6. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke de ti siste årene i allefall. Jeg har aldri hatt orgasme og kan ikke få det heller. Anonymkode: fa50d...a7f Hvorfor kan du ikke få det? Anonymkode: ee513...bf4
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2019 #16 Skrevet 6. februar 2019 Usikker, men jeg tror nok mannen ville skjønt det om jeg faket. Jeg gjør aldri det da.... enten så kommer jeg, eller så sier jeg fra/legger opp til sex hvor min orgasme ikke er i fokus (synes det er digg med sex uansett om jeg kommer eller ikke), eller så har det hent at jeg prøver men av en eller annen grunn ikke "får det helt til", hvis jeg er veldig sliten, har mye annet i hodet som gjør at jeg mister fokus osv. Da sier jeg bare fra at det ikke går i dag, også fortsetter vi med sex og har det gøy uten at jeg kommer. Ganske uproblematisk... Anonymkode: 2600c...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå