Gå til innhold

Må ned 25 men helst 30 kg til sommeren 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg begynte min vektreduksjon 1 januar. I forhold til bmi utregning veier jeg nå 25 kilo for mye for å være "normalvektig" så derfor sier jeg at jeg må ned 25 kilo men helst vil jeg ned 30. 1 januar veide jeg nesten 107 kg og 1 februar veide jeg 103,5.

Måten jeg gjør det på er å endre rutinene mine, fra å være passiv til aktiv, og fra å spise junk, bakervarer og salt fett til mat fra bunnen i mindre porsjoner. Det vil ta tid siden jeg ikke "slanker meg" med noen kur eller diett men jeg endrer vanene mine sakte men sikkert til noe jeg vil kunne fortsette å leve videre med. Helst vil jeg ned 25 kg til sommeren allerede i forhold til ferie og strand.....

Følg meg på min reise!

Hilsen "2019 blir mitt år".

Anonymkode: 5df36...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da blir jeg med deg på reisen din :) (meg som ba deg lage tråd her)

Jeg begynte 1 februar, veide da 107 kilo, med en bmi på 34,5. Så da startet vi på nesten samme vekt, da er vi nok ikke så forskjellig på høyde heller :)

Pga sykdom så er jeg ganske inaktiv, så for meg er det maten det må gjøres noe med, så får evt aktivitet være en bonus. Jeg teller kalorier og har startet ganske lavt, for å venne magen og meg til å spise mindre porsjoner, og det går overraskende greit. Regner med at jeg kommer til å gjøre det ca 14 dager, for så å gå oppover til det kaloribehovet som er beregnet for meg. Veide meg i dag og veide da 104.

Hilsen "leoparden" (det er det jeg skal bli haha, fra flodhest til elegant leopard 😁)

 

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da blir jeg med deg på reisen din :) (meg som ba deg lage tråd her)

Jeg begynte 1 februar, veide da 107 kilo, med en bmi på 34,5. Så da startet vi på nesten samme vekt, da er vi nok ikke så forskjellig på høyde heller :)

Pga sykdom så er jeg ganske inaktiv, så for meg er det maten det må gjøres noe med, så får evt aktivitet være en bonus. Jeg teller kalorier og har startet ganske lavt, for å venne magen og meg til å spise mindre porsjoner, og det går overraskende greit. Regner med at jeg kommer til å gjøre det ca 14 dager, for så å gå oppover til det kaloribehovet som er beregnet for meg. Veide meg i dag og veide da 104.

Hilsen "leoparden" (det er det jeg skal bli haha, fra flodhest til elegant leopard 😁)

 

Anonymkode: f9b76...423

Gepard, ikke leopard haha. Har sett på Kimani skjønner du, hun er og på slankekur 😂

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2019 den 23.24, Anonym bruker skrev:

Gepard, ikke leopard haha. Har sett på Kimani skjønner du, hun er og på slankekur 😂

Anonymkode: f9b76...423

Jeg gleder meg til å følge deg og, Geparden! Til helgen blir det skitur og aktiviteter på meg. Veier meg 1 mars!

Anonymkode: 5df36...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å veie meg hver søndag, i dag veide jeg 102,5, så det er 4,5 kilo ned :)
Dette er en motiverende start. Prøver å finne målebåndet, så jeg kan måle meg og, men det er visst borte vekk

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er jeg samme sted som dere. 103 i dag.

Hilsen fuglen.

Anonymkode: 6001d...ebb

👍

Geparden :) 

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende reise dere er på, jeg begynte i oktober etter tøft svangerskap! Og ønsket å få tilbake kroppen min, hittil har jeg gått fra 94 til 85,5 cm rundt midja men jeg er ikke ferdig enda. Har funnet en genial plan som funker for meg:D

 

Anonymkode: 9bdfe...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere geparden og fuglen? Hva er deres plan, er det mest kostreduksjon? Hilsen "2019 blir mitt år"!

Anonymkode: 5df36...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.2.2019 den 13.53, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer til å veie meg hver søndag, i dag veide jeg 102,5, så det er 4,5 kilo ned :)
Dette er en motiverende start. Prøver å finne målebåndet, så jeg kan måle meg og, men det er visst borte vekk

Anonymkode: f9b76...423

Gikk du ned 4,5 kilo på 9 dager?

På 10.2.2019 den 14.09, Anonym bruker skrev:

Da er jeg samme sted som dere. 103 i dag.

Hilsen fuglen.

Anonymkode: 6001d...ebb

Hvor mye veide du ved start Fuglen?

På 12.2.2019 den 14.27, Anonym bruker skrev:

Så spennende reise dere er på, jeg begynte i oktober etter tøft svangerskap! Og ønsket å få tilbake kroppen min, hittil har jeg gått fra 94 til 85,5 cm rundt midja men jeg er ikke ferdig enda. Har funnet en genial plan som funker for meg:D

 

Anonymkode: 9bdfe...dc2

Hva skal du kalle deg da? Og hvordan er den geniale planen?

Hilsen "2019 blir mitt år"

Anonymkode: 5df36...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høna slenger seg på her hun også. Jeg ligger på ca 85 kg, og skal ned til 72 kg. Min idealvekt er nok enda lavere (på midten av 60-tallet), men liker å ha litt former. Håper å klare 10 kg frem til sommeren.

Anonymkode: 9ffa9...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:
På 10.2.2019 den 13.53, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer til å veie meg hver søndag, i dag veide jeg 102,5, så det er 4,5 kilo ned :)
Dette er en motiverende start. Prøver å finne målebåndet, så jeg kan måle meg og, men det er visst borte vekk

Anonymkode: f9b76...423

Gikk du ned 4,5 kilo på 9 dager?

Ja, det gjorde jeg :)

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere geparden og fuglen? Hva er deres plan, er det mest kostreduksjon? Hilsen "2019 blir mitt år"!

Anonymkode: 5df36...83e

For meg går det veldig fint, men vekta mi er død plutselig, så jeg får ikke veid meg før om 2 uker igjen, når jeg får penger.
Min plan er kalorireduksjon, venne meg til å spise mindre måltider  og være flinkere til å spise sunt. Så evt aktivitet jeg får til i blant tar jeg som en bonus :)  Jeg spiser mye suppe, det fyller magen, og det er lett å få i meg mye grønnsaker. Jeg lager store porsjoner og fryser ned resten så har jeg til dager hvor jeg er lei eller syk.

Hvordan går det med deg da?

-Geparden-

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høna slenger seg på her hun også. Jeg ligger på ca 85 kg, og skal ned til 72 kg. Min idealvekt er nok enda lavere (på midten av 60-tallet), men liker å ha litt former. Håper å klare 10 kg frem til sommeren.

Anonymkode: 9ffa9...a36

Hei høna :) Så bra med flere her :)

-Geparden-

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Gikk du ned 4,5 kilo på 9 dager?

Hvor mye veide du ved start Fuglen?

Hva skal du kalle deg da? Og hvordan er den geniale planen?

Hilsen "2019 blir mitt år"

Anonymkode: 5df36...83e

Vet ikke helt? Hm... Mammaprosjekt kanskje? Nei jeg spiser NOK proteiner,teller ikke kalorier og bruker Herbalife som verktøy. Det har foreløpig funka knall for meg😊

Jeg hjelper gjerne andre også vist noen vil?

 

Hilsen Mammaprosjekt

Anonymkode: 9bdfe...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2019 den 8.44, Anonym bruker skrev:

Gikk du ned 4,5 kilo på 9 dager?

Hvor mye veide du ved start Fuglen?

Hva skal du kalle deg da? Og hvordan er den geniale planen?

Hilsen "2019 blir mitt år"

Anonymkode: 5df36...83e

Ser jeg svarte på feil innlegg, klarte å svare på ett innlegg lengre ned😑

Hilsen Mammaprosjekt

Anonymkode: 9bdfe...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du bare innse at du er for sent ute. Det finnes sjelden en quick fix, dessuten er det usunt å tape for mye vekt for fort for da kan du tape mye muskelmasse også 

 

Anonymkode: 13b25...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veiedag i dag, og jeg veide  99,6 kilo, da er jeg under 100 johoo 😁:)

-Geparden-

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.2.2019 den 22.46, Anonym bruker skrev:

Hei!

Jeg begynte min vektreduksjon 1 januar. I forhold til bmi utregning veier jeg nå 25 kilo for mye for å være "normalvektig" så derfor sier jeg at jeg må ned 25 kilo men helst vil jeg ned 30. 1 januar veide jeg nesten 107 kg og 1 februar veide jeg 103,5.

Måten jeg gjør det på er å endre rutinene mine, fra å være passiv til aktiv, og fra å spise junk, bakervarer og salt fett til mat fra bunnen i mindre porsjoner. Det vil ta tid siden jeg ikke "slanker meg" med noen kur eller diett men jeg endrer vanene mine sakte men sikkert til noe jeg vil kunne fortsette å leve videre med. Helst vil jeg ned 25 kg til sommeren allerede i forhold til ferie og strand.....

Følg meg på min reise!

Hilsen "2019 blir mitt år".

Anonymkode: 5df36...83e

Har du gitt deg alt hi?

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har gjort stor "Body Transformation" løpet av mine år, om du trenger hjelp gå ned i vekt kan jeg gjerne hjelpe til. anbefaler gå ned 0.45kg i uken for holde på så mye muskler som mulig, 80%+ er diet, Trening som cardio er fint for brenne kalorier men anbefaler styrke trening for ha en større "Neat" non-exercice Activity thermogenesis, kan forklare mye til dem som har lyst på hjelp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/3/2019 at 1:58 PM, Anonym bruker said:

Veiedag i dag, og jeg veide  99,6 kilo, da er jeg under 100 johoo 😁:)

-Geparden-

Anonymkode: f9b76...423

Hjelper deg gjerne om du synes det er tøft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CheetahFan skrev (Akkurat nå):

Hjelper deg gjerne om du synes det er tøft :)

Hva skal du hjelpe med?

Anonymkode: f9b76...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Anonym bruker skrev (På 5.2.2019 den 22.46):

Hei!

Jeg begynte min vektreduksjon 1 januar. I forhold til bmi utregning veier jeg nå 25 kilo for mye for å være "normalvektig" så derfor sier jeg at jeg må ned 25 kilo men helst vil jeg ned 30. 1 januar veide jeg nesten 107 kg og 1 februar veide jeg 103,5.

Måten jeg gjør det på er å endre rutinene mine, fra å være passiv til aktiv, og fra å spise junk, bakervarer og salt fett til mat fra bunnen i mindre porsjoner. Det vil ta tid siden jeg ikke "slanker meg" med noen kur eller diett men jeg endrer vanene mine sakte men sikkert til noe jeg vil kunne fortsette å leve videre med. Helst vil jeg ned 25 kg til sommeren allerede i forhold til ferie og strand.....

Følg meg på min reise!

Hilsen "2019 blir mitt år".

Anonymkode: 5df36...83e

Dette høres virkelig akkurat ut som meg hehe. Hvordan har det gått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...