Gå til innhold

Soppinfeksjon...igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

2.gang jeg får det nå i løpet av 3-4 mnd. Hadde det og 1 gang tidligere for ca 1 år siden. Sist gang fikk jeg resept av legen, har fortsatt igjen på den resepten så vurderer å ta den nå, selvom jeg bare har hatt symptomene i 4-dager, canesten hjelper ikke.

Så ned når jeg dusja og ser at det er små sår dere, både indre og ytre kjønnslepper. Det svir og klør, men prøver selvfølgelig ikke å klø. Bruker bare bomullstruser og vasker meg kun med vann. Men er det vanlig med de sårene, og skal jeg bare ta medisinen jeg har?

Takk for svar på forhånd.

Anonymkode: da1b8...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt sår under soppinfeksjon trur eg?? Har vel ikkje sjekka så nøye. Når eg får soppinfeksjon brukar å sove uten truse, viss eg er er heime går eg med vide bommulsbukser uten truse, vaskar ikkje meir enn vanleg, heller mindre. Mykje vasking gjer alt verre er mi erfaring. Då brukar det å forsvinne på ein dag eller to. Vaskar alltid truser på minst 60 grader. (det er kanskje sjølvsagt, men det var ikkje det for meg før. Og då hadde eg mykje hyppigare infeksjonar...) Men er du sikker på at det er sopp? Mine symptom er mykje kvit og klumpete utflod, klør og svir noke infernalsk. Men har ikkje sett sår... 

Anonymkode: d9f42...260

Skrevet

Og unngå trange tjukke bukser, og kle av syntetiske stoff. 

Anonymkode: d9f42...260

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen hvis ikke canesten hjelper... kan jo være noe annet. Håper det ordner seg.

Gjest MrsGrey
Skrevet

Diflucan! Fås kjøpt på apoteket uten resept. 1 pille som svelges med vann. Den gjør underverker for meg hvertfall 😊 

Skrevet

Takk for svar dere. Har fluconazol liggende, fikk jeg sist gang, den er reseptbelagt. Funka bra sist. Jeg har ikke noe annerledes utflod heller, og når jeg så de små sårene så stussa jeg litt. Googlet herpes, men det lignet ikke, og har hatt samme mann i 18 år og vet vel at han ikke er utro..hehe..han har ikke noe symptomer,men kanskje han skulle vært behandlet og? 

Får ta en tablett og se om det hjelper. Vet det ikke er farlig, men er jo så jævelig ubehagelig og vondt.

Hi

Skrevet

Sår bør du til legen med.

Anonymkode: 523a6...7e4

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sår bør du til legen med.

Anonymkode: 523a6...7e4

Ok, takk for svar. Får bestille meg en time.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...