Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Det var ei som reklamererte for noe hjemmelagde produkter på facebook (ikke fra min by). Sjekket denne personen opp (at det var en reel person) og fant lett ut hvor denne personen jobbet, familie osv, lå lett tilgjengelig på fb-profil. Turte derfor å bestille, og vippset 200,-. 4 januar ble det sendt. Det dukka aldri opp, og tok kontakt. Da sa hun at det var kommet i retur, men at hun skulle sende det på nytt, og skrive ut adressen på maskin og lime det på. Pakken er fortsatt ikke dukket opp, men det blir jo bare ord mot ord? Skal jeg anse de pengene som tapt, eller skal jeg be om de? Det er ikke slik at hun har spurt om pakken er dukket opp, så virker ikke så hun bryr seg så veldig om businessen sin.... har hvertfall lært;-) Anonymkode: ccfd1...c25
the amazing spidermamma Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Hvis det er sendt, bør hun kunne vise til et sporingsnr hos posten. Spør etter det?
the amazing spidermamma Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Og advar på Facebook hvis det er svindel, så får hun i hvert fall ikke lurt flere - hvis det er lureri, da.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Har du bedt om at pakken skal sendes med sporing? Hvis du har det kan du jo enkelt sjekke hvor pakken har tatt veien. Hvis ikke blir det bare ord mot ord. Selger kan like gjerne hevde at du lyver om at pakken ikke har kommet fram til deg... Anonymkode: c00ea...bdc
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Ts her. Pakken ble ikke sendt med sporing... 😕 Anonymkode: ccfd1...c25
LME1001 Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ts her. Pakken ble ikke sendt med sporing... 😕 Anonymkode: ccfd1...c25 Da sier du fra til henne på innboks at du poster et innlegg på hennes side om en uke hvis ikke varen har dukket opp innen den tid.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Du betalte 200 med frakt? Sporing koster omtrent like mye, 179 tror jeg? Anonymkode: cae41...f99
Fru Banderas Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Det er faktisk litt din egen feil når du velger å kjøpe noe som skal sendes uten sporing. Dette burde du selv tatt initiativ til å betale ekstra for. Det kan faktisk hende at det er sendt, og at hun tenker at du forsøker å svindle deg til dobbel vare ved å si at den ikke har kommet frem.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Min mor har sendt meg to brev for 2 og 3 uker siden. Ingen av de har kommet frem enda. Posten er ikke alltid pålitelig! Anonymkode: f22d2...e3e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du betalte 200 med frakt? Sporing koster omtrent like mye, 179 tror jeg? Anonymkode: cae41...f99 Det er ikke noe stort jeg har kjøpt, bare et pannebånd, så følte ikke at det var verdt 400,-, og etter å ha sjekket nøye ut at dette var en reel person, som verken skjulte jobb, damilie eller venner så tenkte jeg det var safe. Hadde aldri kjøpt noe på denne måten som hadde kostet mer, så har selfølgelig meg selv å takke! Får gi det noen dager til, kanskje det dukker opp. Hvis ikke får jeg bare sende en mld, å se hva hun sier til det... hun har ikke noe side for produktene sine, bare legger ut på diverse kjøp og salg grupper... takk for svar Anonymkode: ccfd1...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå