Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Ja, jeg vet dette sikkert er et veldig dumt spørsmål, men jeg klarer ikke la være å bekymre meg for det. Babyen vår er 9 uker gammel og det er myyye snø her vi bor. Jeg kjører ikke bil og vi har eldre barn som skal følges hit og dit. I tillegg skal babyen på helsestasjonen, legen osv. Veiene er ikke godt brøytet og det er ofte høye brøytekanter vi må over og jeg synes til tider det rister sånn i vogna! Vi har en god og ny vogn, men det hjelper ikke stort. Kan dette være farlig på noen måte? Babyen elsker å trillle og sover som en sten hver gang. Om det hadde vært farlig hadde man vel hørt noe om det siden det er vinter halve året her til lands. Eller? Anonymkode: 4a30f...ad2
Optatium Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Ristingen er ikke farlig, innenfor vettuge grenser selvfølgelig! Tungt derimot, det er det😅
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Prøvd barnevognski? ☺️ Blir både lettere å trille og smidigere https://www.coolstuff.no/Axso-Barnevognski Anonymkode: f4a9c...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå