Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Skrevet 5. februar 2019 Venninnen min og jeg har en diskusjon der vi er uenige. Hun har 1 barn som går i klassen til min yngste. I kullet deres er det mange sterke personligheter. Jeg har 4 barn, men er første gang jeg har opplevd så mye "uro". Det er mye krangling og man hører om hendelser nesten hver dag. Er spesielt et par stykker som er utfordrende. Mitt barn ha opplevd mange hendelser med spesielt et av disse barna. Og det har vert både ødeleggelse av utstyr og direkte fysiske ting. Heldigvis har det roet seg, men nå har dette barnet gått på noe andre i klassen. Nå er det ikke alle som går overens. Jeg har prøvd å inkludere dette barnet, da jeg tenker at det kanskje ikke har det så bra. I går skjedde det en ny hendelse, og jeg kjenner nå at begeret mitt er fult. Barnet er faktisk så stor at det vet forskjell på rett og galt. Så lenge det ikke oppfører seg så er det ikke velkommen hit for å leke. Andre barn skal ikke måtte tåle slag og mobbing. Venninnen min mener jeg utestenger, men jeg tenker at det må være rom for å si ifra. Kommer selvsagt til å ta det med moren til dette barnet, og han er selvsagt velkommen om han oppfører seg. Hva tenker dere? Anonymkode: ad0e9...74e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Tenker at jeg ville gjort som deg. Du har forsøkt, og du har planer om å prate med foreldrene. Ditt barn skall ikke måtte være noe "offerlam" for dette andre barnet, når det har fått sjanser. Så klart, om ting bedrer seg så burde det få en ny sjanse, men man skal ikke måtte finne seg i alt. I disse "krenke tider" så er ikke den balansen lett, desverre. Anonymkode: 716d5...5e3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Min eldste sønn hadde også en uromaker i klassa, og det tok helt av. Denne gutten slo, sparket, lugget, slo med kjepper, ødela ting, kastet stein osv. Han var mye høyere og kraftigere enn de andre barna, og alle var redd han. Sønnen min kom stadig hjem med ødelagte briller, blåmerker, kutt og skrubbsår. En gang kom han hjem med skitne, blødende sår i ansiktet, ingen på skolen eller Sfo hadde renset og hatt på plaster! Han så virkelig ikke ut. Dette fordi han var blitt slått i ansiktet med en kjepp, på tur i skogen med klassa. Vi tok det opp med skolen og guttens forelder veldig (!) mange ganger, men ble bare møtt med "dere må se det gode i gutten" og være rause. Vi var helt fortvilte over hvor beskyttet denne gutten ble av skolen. Han kom en sjelden gang på døra her, men han fikk kun være her én gang. Han oppførte seg så dårlig at det var ikke snakk om at han fikk komme tilbake. Etter 4 år flyttet denne gutten, takk og lov! Sønnen min sa det var den beste julegava han kunne fått. Dette ble litt langt, men JA, å beskytte barnet ditt er ikke å utestenge. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: b0b61...862
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min eldste sønn hadde også en uromaker i klassa, og det tok helt av. Denne gutten slo, sparket, lugget, slo med kjepper, ødela ting, kastet stein osv. Han var mye høyere og kraftigere enn de andre barna, og alle var redd han. Sønnen min kom stadig hjem med ødelagte briller, blåmerker, kutt og skrubbsår. En gang kom han hjem med skitne, blødende sår i ansiktet, ingen på skolen eller Sfo hadde renset og hatt på plaster! Han så virkelig ikke ut. Dette fordi han var blitt slått i ansiktet med en kjepp, på tur i skogen med klassa. Vi tok det opp med skolen og guttens forelder veldig (!) mange ganger, men ble bare møtt med "dere må se det gode i gutten" og være rause. Vi var helt fortvilte over hvor beskyttet denne gutten ble av skolen. Han kom en sjelden gang på døra her, men han fikk kun være her én gang. Han oppførte seg så dårlig at det var ikke snakk om at han fikk komme tilbake. Etter 4 år flyttet denne gutten, takk og lov! Sønnen min sa det var den beste julegava han kunne fått. Dette ble litt langt, men JA, å beskytte barnet ditt er ikke å utestenge. Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Anonymkode: b0b61...862 Fy f... Her er det på sin plass å anmelde skolen. Men du gjorde sikkert alt i din makt. Jeg bare blir så sint på dine vegne. Anonymkode: 716d5...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå