Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Jeg har ei venninne som er snill og god, men hun kan gå meg på nervene noen ganger 🤣 Vi lever forskjellige liv. Hun singel og ingen barn. Jeg gift og 3 barn. Jeg har en hektisk hverdag. Jobb og aktiviteter med barna. Og det går greit i forhold til venninnen. Hun jobber også og er sliten , så vi møtes av og til. Men av og til er hun sykemeldt i månedsvis. Og da kjeder hun seg. Og spørr meg om hjelp til en del. Og jeg prøver å hjelpe, men det går ikke hele tiden. I går spurte hun om jeg kunne bli med å handle på fredag. Jeg sa at jeg kan ikke svare før torsdag fordi jeg kanskje må jobbe ekstra. I dag sendte hun melding om jeg hadde funnet ut om jeg skal jobbe. Jeg ble irritert og skrev: nei, jeg sa at jeg svarer på torsdag. Nå har jeg dårlig samvittighet over at jeg var litt kvass. Men kjenner at jeg måtte få det ut. Dette skjer hver gang hun er sykemeldt og hun kjeder seg og vil ha meg med på mye. Anonymkode: bffcc...14e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Du velger jo selv om du vil være venninne med henne, og vet jo hva det innebærer 🤷♀️ Hun er bare selvsentrert. Anonymkode: 8feeb...e5a
Gjest Antarctica Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Du var ikke kvass. Hun var masete.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Det jeg lurer på er...har du kjøpt sigaretter til henne noen gang fra taxfree? Anonymkode: 4f0d6...3b8
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det jeg lurer på er...har du kjøpt sigaretter til henne noen gang fra taxfree? Anonymkode: 4f0d6...3b8 🤣 Anonymkode: f8a3e...fb4
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det jeg lurer på er...har du kjøpt sigaretter til henne noen gang fra taxfree? Anonymkode: 4f0d6...3b8 Nei 🤣Hun røyker ikke Anonymkode: bffcc...14e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Jo, det gjør hun 😂 Evig mas.. Anonymkode: f3457...e7f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Det jeg lurer på er...har du kjøpt sigaretter til henne noen gang fra taxfree? Anonymkode: 4f0d6...3b8 Fortell historien! husker jeg leste noe om det en gang her😅 Anonymkode: 8239f...330
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Her er det vel bare å være tydelig og på en hyggelig måte sette grenser. Det er lov og si nei, snakk med henne og si hva du føler så forstår hun deg kanskje. Si det som det er. Anonymkode: 022cd...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå