Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Noen som hallusinerer lyder eller annet kun når du har ligget lenge? Og har rykninger i armer og ben kun når du har ligget eller sittet lenge i ro? Hallusinasjonene mine er i hovedsak lyder, musikk, ikke sanger jeg kjenner ikke og sjeldent noen synger. Synger noen eller prater så er det bare mumling. Jeg kan f.eks høre at mobilen ringer og jeg ser på den men den ringer ikke. Jeg har og mye mer søvnparalyse enn før, før var det mange år siden og veldig sjeldent. Når skjer det månedlig, da kjenner jeg at noen tar på meg, f.eks holder meg nede. Ser ingenting, men noen ganger prater de, dvs mumling. Rykningene er ikke ristinger men en rykning innimellom, noen ganger veldig kraftig, magnesium hjelper litt. Jeg har hatt mange nevrologiske tester, masse MR, blodprøver, EEG, spinalpunksjon, de har til og med borret meg i hodet og sjekket noe. Ingen diagnose, og nei jeg er ikke schizofren. De sier at det må være nevrologisk men finner ikke ut av det. Dette begynte når jeg begynte å få daglig hodepine, er ikke migrene, klasehodepine, spenningshodepine, for høyt trykk osv. Følges opp av Rikshospitalet og de skal være bra men nå føler jeg at de har gitt meg opp. Vet at dere ikke er leger men har noen som har det samme og en diagnose? Da kan jeg foreslå det. Anonymkode: 77326...bef
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Jeg hører alarmsignalet fra radioen på jobb, på fritiden hjemme, helt plutselig. Ringeklokke kan si ding ding i hodet mitt, men ingen er der. Døren slår, eller det knirker i trappen. Har tinitus. Når jeg ligger i sengen kan armene rykke til. Mye generelle smerter og bettenelse i kroppen. Hatt mye aura migrene før. Har stort sett hodepine. Jobber 100%,studerer,hus,mann,to barn, moderat stressnivå. Min (selvutnevnte) diagnose: Livet 🤷♀️ Anonymkode: d09cc...edd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hører alarmsignalet fra radioen på jobb, på fritiden hjemme, helt plutselig. Ringeklokke kan si ding ding i hodet mitt, men ingen er der. Døren slår, eller det knirker i trappen. Har tinitus. Når jeg ligger i sengen kan armene rykke til. Mye generelle smerter og bettenelse i kroppen. Hatt mye aura migrene før. Har stort sett hodepine. Jobber 100%,studerer,hus,mann,to barn, moderat stressnivå. Min (selvutnevnte) diagnose: Livet 🤷♀️ Anonymkode: d09cc...edd Jeg har kronisk migrene som er medisinert bort, takk og lov! Og det noen år før jeg fikk disse greiene så det er ikke bivirkning av medisin. Jeg har nettopp blitt ufør, så der er ikke bare "livet" hos meg. Alle kan ha rykninger før man sovner men det jeg har er ekstremt, vekker meg og jeg tror det er jordskjelv. Anonymkode: 77326...bef
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Opplever mye av det samme. Alt egentlig. Jeg tenker stress. Har i perioder tinnitus, mye søvnparalyser, generelt sliten og lei. Rykninger - men det er etter at jeg har lagt meg. Jobber også 100%, studerer 50, flere barn, slitsom mann. Underskudd på søvn. Anonymkode: e588b...29d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Opplever mye av det samme. Alt egentlig. Jeg tenker stress. Har i perioder tinnitus, mye søvnparalyser, generelt sliten og lei. Rykninger - men det er etter at jeg har lagt meg. Jobber også 100%, studerer 50, flere barn, slitsom mann. Underskudd på søvn. Anonymkode: e588b...29d Jeg har blitt ufør pga det, har så mye smerter i hodet og en del andre plager som jeg ikke har nevnt. Men får jo ikke vite hva dette er Anonymkode: 77326...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå