Gå til innhold

VELDIG kleint spørsmål om orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette tør jeg ikke snakke med andre om, men akkurat idet jeg får orgasme, helt i starten, så får jeg et slags «støt» i venstre skulder?? På samme sted, hver gang. Why??

Anonymkode: d4f7c...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I medisinsk term har man noe som heter reffered pain. Det handler om nervetråder og signaler. Som feks når problemer som exu eller cyster på eggstokken kan gi smerter i skulder, blod og press i buken kan gi skuldersmerter, blindtarmbetennelse starter med smerter rundt navel osv osv. Derfor tenker jeg at det kanskje bare er i samme gaten... Nervetråder og signaler. Når noe skjer i livmoren din (sammentrekninger feks) så kanskje nervene sender litt rare signaler til (i dette tilfellet) skulderen din? 🤷‍♀️☺️

Anonymkode: 5a1b6...312

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I medisinsk term har man noe som heter reffered pain. Det handler om nervetråder og signaler. Som feks når problemer som exu eller cyster på eggstokken kan gi smerter i skulder, blod og press i buken kan gi skuldersmerter, blindtarmbetennelse starter med smerter rundt navel osv osv. Derfor tenker jeg at det kanskje bare er i samme gaten... Nervetråder og signaler. Når noe skjer i livmoren din (sammentrekninger feks) så kanskje nervene sender litt rare signaler til (i dette tilfellet) skulderen din? 🤷‍♀️☺️

Anonymkode: 5a1b6...312

Ja jeg har tenkt tanken på at det er det. Jeg har store problemer med hofte og bekken, smerter som setter seg i skuldra. Men det er i høyre! Dette kommer i venstre. Veldig fascinerende igrunn 😂 og litt irriterende siden det ødelegger litt av opplevelsen🙈

Skrevet

Jeg får sånn støt i venstre storetå, trodde jeg var den eneste😂😂

Skrevet

Og jeg får kløe under armene og i skrittet når jeg ammer. Muligens noe av det samme som skjer.

Anonymkode: 75cc8...b11

Skrevet
35 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg får sånn støt i venstre storetå, trodde jeg var den eneste😂😂

Hahah nå lo jeg faktisk😂 godt vi er fler! Har du alltid hatt det sånn eller har det kommet senere? Jeg har nemlig begynt med det nå siste par mnd... 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hahah nå lo jeg faktisk😂 godt vi er fler! Har du alltid hatt det sånn eller har det kommet senere? Jeg har nemlig begynt med det nå siste par mnd... 

😂😂 Hmh, nei det har jeg hatt i en del år🤔 husker ikke når det begynte, har ikke alltid vært sånn. 

Sikkert no nerver 😂

Skrevet

😂det er tråder som dette som gjør at jeg elsker dib😍Her kommer en med en 'problem' som hun tror hun er ganske alene om og som hun aldri har våget å snakke med noen om - og så kommer det andre med samme erfaring 👍🏼 

Jeg syns det er bra, det er helt sikkert andre som også opplever dette.

🙌🏼Til DIB-damene

Anonymkode: f6317...bf0

Skrevet
2 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

😂😂 Hmh, nei det har jeg hatt i en del år🤔 husker ikke når det begynte, har ikke alltid vært sånn. 

Sikkert no nerver 😂

Artig.... Eller ja, du skjønner :) Fasinenrende er vel ordet jeg leter etter! Helt sikkert nerver et eller annet sted, ja!

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂det er tråder som dette som gjør at jeg elsker dib😍Her kommer en med en 'problem' som hun tror hun er ganske alene om og som hun aldri har våget å snakke med noen om - og så kommer det andre med samme erfaring 👍🏼 

Jeg syns det er bra, det er helt sikkert andre som også opplever dette.

🙌🏼Til DIB-damene

Anonymkode: f6317...bf0

Det er ganske fantastisk, faktisk! Det er liksom ikke alt man har lyst å spørre hvermansen om og da er det så fint å ha et anonymt forum å gå til :) Fått svar på mangt her, jeg :)

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Artig.... Eller ja, du skjønner :) Fasinenrende er vel ordet jeg leter etter! Helt sikkert nerver et eller annet sted, ja!

Ja skjønner 😂😂 denne kroppen er fasinerende 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...