Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Dette tør jeg ikke snakke med andre om, men akkurat idet jeg får orgasme, helt i starten, så får jeg et slags «støt» i venstre skulder?? På samme sted, hver gang. Why?? Anonymkode: d4f7c...fc3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 I medisinsk term har man noe som heter reffered pain. Det handler om nervetråder og signaler. Som feks når problemer som exu eller cyster på eggstokken kan gi smerter i skulder, blod og press i buken kan gi skuldersmerter, blindtarmbetennelse starter med smerter rundt navel osv osv. Derfor tenker jeg at det kanskje bare er i samme gaten... Nervetråder og signaler. Når noe skjer i livmoren din (sammentrekninger feks) så kanskje nervene sender litt rare signaler til (i dette tilfellet) skulderen din? 🤷♀️☺️ Anonymkode: 5a1b6...312
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: I medisinsk term har man noe som heter reffered pain. Det handler om nervetråder og signaler. Som feks når problemer som exu eller cyster på eggstokken kan gi smerter i skulder, blod og press i buken kan gi skuldersmerter, blindtarmbetennelse starter med smerter rundt navel osv osv. Derfor tenker jeg at det kanskje bare er i samme gaten... Nervetråder og signaler. Når noe skjer i livmoren din (sammentrekninger feks) så kanskje nervene sender litt rare signaler til (i dette tilfellet) skulderen din? 🤷♀️☺️ Anonymkode: 5a1b6...312 Ja jeg har tenkt tanken på at det er det. Jeg har store problemer med hofte og bekken, smerter som setter seg i skuldra. Men det er i høyre! Dette kommer i venstre. Veldig fascinerende igrunn 😂 og litt irriterende siden det ødelegger litt av opplevelsen🙈 Anonymkode: d4f7c...fc3
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Jeg får sånn støt i venstre storetå, trodde jeg var den eneste😂😂
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Og jeg får kløe under armene og i skrittet når jeg ammer. Muligens noe av det samme som skjer. Anonymkode: 75cc8...b11
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 35 minutter siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev: Jeg får sånn støt i venstre storetå, trodde jeg var den eneste😂😂 Hahah nå lo jeg faktisk😂 godt vi er fler! Har du alltid hatt det sånn eller har det kommet senere? Jeg har nemlig begynt med det nå siste par mnd... Anonymkode: d4f7c...fc3
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahah nå lo jeg faktisk😂 godt vi er fler! Har du alltid hatt det sånn eller har det kommet senere? Jeg har nemlig begynt med det nå siste par mnd... Anonymkode: d4f7c...fc3 😂😂 Hmh, nei det har jeg hatt i en del år🤔 husker ikke når det begynte, har ikke alltid vært sånn. Sikkert no nerver 😂
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 😂det er tråder som dette som gjør at jeg elsker dib😍Her kommer en med en 'problem' som hun tror hun er ganske alene om og som hun aldri har våget å snakke med noen om - og så kommer det andre med samme erfaring 👍🏼 Jeg syns det er bra, det er helt sikkert andre som også opplever dette. 🙌🏼Til DIB-damene Anonymkode: f6317...bf0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev: 😂😂 Hmh, nei det har jeg hatt i en del år🤔 husker ikke når det begynte, har ikke alltid vært sånn. Sikkert no nerver 😂 Artig.... Eller ja, du skjønner Fasinenrende er vel ordet jeg leter etter! Helt sikkert nerver et eller annet sted, ja! Anonymkode: d4f7c...fc3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂det er tråder som dette som gjør at jeg elsker dib😍Her kommer en med en 'problem' som hun tror hun er ganske alene om og som hun aldri har våget å snakke med noen om - og så kommer det andre med samme erfaring 👍🏼 Jeg syns det er bra, det er helt sikkert andre som også opplever dette. 🙌🏼Til DIB-damene Anonymkode: f6317...bf0 Det er ganske fantastisk, faktisk! Det er liksom ikke alt man har lyst å spørre hvermansen om og da er det så fint å ha et anonymt forum å gå til Fått svar på mangt her, jeg Anonymkode: d4f7c...fc3
Rebeccaførstegangsgravid Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Artig.... Eller ja, du skjønner Fasinenrende er vel ordet jeg leter etter! Helt sikkert nerver et eller annet sted, ja! Anonymkode: d4f7c...fc3 Ja skjønner 😂😂 denne kroppen er fasinerende 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå