Gå til innhold

Tynn livmorvegg etter ks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få et barn til da? Eller vil livmora revne?

Anonymkode: 344f6...a67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått beskjed om dette eller er det noe du tenker du har siden du har tatt et ks? 

Har 2 ks selv og skal ha tredje snart og skal sterilisere meg etter dette (eget valg). Er mer fare for komplikasjoner og livmorruptur etter ett eller flere ks. Men dette ser de ved hvert ks og anbefaler vel å ikke bli gravid på min. 1 år etter ks. Og etter flere så sier de om de tror du kommer til å tåle en graviditet til eller ei. 

Anonymkode: c783a...513

Skrevet

Veit du at du har tynn livmorvegg?  

Eg har tatt 4 keisersnitt med levende barn og eit 5 der ks blei opna og fjernet foster i eggleder. 

Fekk beskjed at livmorvegg var litt tynnere enn normalt men at eg kunne gå for ks nr 4.. Det gjekk supert. 

Anonymkode: 96fc9...534

Skrevet

Jeg fikk beskjed om dette etter mitt første ks. Måtte ta ks pga tverrleie, og da de åpnet opp så de at livmorveggen min var mye tynnere enn avispapir. Dette var nok også grunnen til tverrleie.

Jeg ønsket etter en stund barn nr 2, og var til undersøkelse på Rikshospitalet før jeg ble gravid. Fikk etterhvert klarsignal for et svangerskap til, og ble fulgt nøye opp med blant annet ul annenhver uke fra uke 16. Planlagt ks var et must, og fikk beskjed om at jeg måtte legge meg ned og ringe 113 ved eventuelle rier før den tid. Alt gikk heldigvis fint 😊 Men barn nr tre ble det aldri. Det hadde ifølge legene utgjort en altfor stor risiko 

Anonymkode: 12107...c39

Skrevet

Ok, det var synd. 

Eg fekk beskjed etter det 3 at dei hadde ingen grunn til å sei at eg ikkje burde gå for eit 4 snitt... Sjølv om det var tynnere og masse arrdannelse.

Men no har dei sagt at dersom eg går for eit til så bør det være det siste 😊

Så håper på ein liten 5 mann 😊 men blir jo 6 gong dei opne det

Anonymkode: 96fc9...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...