Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Ja, finnes det? Sliter daglig med angst, men ikke så ille at jeg ikke mestrer jobb, daglige gjøremål og kontakt med venner. Har derfor ikke vært hos legen. Men jeg skulle gjerne prøvd et reseptfritt legemiddel som kan fungere beroligende. Noen? Anonymkode: cc1ef...580
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Oppsøk lege, det er verdt det ❤️ Anonymkode: 20ea0...b52
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Finnes ikke. Søk heller hjelp😊 Anonymkode: 66c8d...992
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 I fjor begynte jeg plutselig å få panikkanfall i søvne. Våknet midt på natten, det var fælt. Etter at jeg følte det eskalerte, snakket jeg med fastlegen, og han skrev ut antidepressiva. Jeg hadde ikke spesielt lyst å ta dem, synes det var litt drastisk siden jeg ellers klarer meg bra. Skulle tilfeldigvis til min nye terapeut samme dag, og hun mente også at det kanskje var litt drastisk med piller. Jeg bestemte meg for å ikke ta dem, men var fremdeles bekymret for flere anfall. Kom på at jeg for mange år siden hadde tatt noe som heter Valerina Natt, som hjelper med innsovning. Oppdaget at det finnes en Valerina Forte, som virker dempende på uro. Begynte å ta to hver kveld, og jeg har ikke hatt anfall siden da. Jeg er klar over at dette bare er rent anekdotisk, og jeg er ikke legemiddelekspert, men du kan jo sjekke. Vær obs på at Valerina står oppført i felleskatalogen, så du må være obs hvis du bruker andre legemidler. Og det må sies at jeg har veldig god hjelp av terapeuten, så det kan du evt også tenke på. Lykke til! Anonymkode: 51f9d...5cf
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Du kan gjøre enormt mye med pusteteknikk, pusteteknikk.no Anonymkode: 2e516...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå