Gå til innhold

Mistrives i barnehagen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 år. Holder seg mest for seg selv. Hjemme er barnet full av liv og røre og er i full vigør. Blid og fornøyd. Ansatte reagerer litt på at barnet virker så flat i humøret og vil helst sitte på ett fang eller bla i bøker. Spiser godt og har god matlyst i barnehagen og er veldig glad ved henting. Gråter ikke ved levering. Andre med barn som er slik?

Anonymkode: 09ec9...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var mitt barn også. I ca et halvt år etter at hun hadde begynt i barnehagen. Hun var veldig usikker mente de. Det gikk seg til etter hvert, men jeg skulle kanskje ønsket at de hadde gjort meg oppmerksom på det før det var gått flere måneder. For de sa at hun ofte spurte etter meg, og når tid jeg kom og hentet henne. Jeg var hjemme med baby i permisjon, så om jeg hadde fått tilbakemelding på dette så ville jeg ha tilpasset timeantallet hun skulle være der etter hennes behov. Det var jeg litt ergerlig på i ettertid. Men hun kom seg etter hvert, og hadde det veldig kjekt i barnehagen!

Anonymkode: e982b...22a

Skrevet

Ja dette har komt nå. Barnet var mye mer «med» i fjor. Kjenner jeg synes det er så trist for barnet. Skjønner ikke hva det kan være. Er så blid og glad hjemme. Sliter med språket, så lurer på om det kan være det?

Anonymkode: 09ec9...8eb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn var mitt barn også. I ca et halvt år etter at hun hadde begynt i barnehagen. Hun var veldig usikker mente de. Det gikk seg til etter hvert, men jeg skulle kanskje ønsket at de hadde gjort meg oppmerksom på det før det var gått flere måneder. For de sa at hun ofte spurte etter meg, og når tid jeg kom og hentet henne. Jeg var hjemme med baby i permisjon, så om jeg hadde fått tilbakemelding på dette så ville jeg ha tilpasset timeantallet hun skulle være der etter hennes behov. Det var jeg litt ergerlig på i ettertid. Men hun kom seg etter hvert, og hadde det veldig kjekt i barnehagen!

Anonymkode: e982b...22a

Jeg tenker at det var bra at du ikke kom tidlig og hentet henne jeg.  Viktig å være med på det som skjer i barnehagen også, selvom det er litt tøft. Ikke noe å angre på ❤

Anonymkode: 847cf...e5a

Skrevet

Man har da aldri sine barn lengre i barnehagen enn man må ! Så klart savner de mammaen og pappaen sin. Barnehagen tror jo ikke man har barna i barnehagen i flere timer med enn man har behov for. Håper dere kun brukte kjernetid når du var hjemme med baby. Hvorfor skal man bruke mer enn det når man ikke jobber.  Det er tøft for en liten kropp å være i barnehagen hele dagen. 

Anonymkode: 6d09d...afb

Skrevet

Kan det være noe med syn eller hørsel?

Anonymkode: af55b...dfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...