Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w4jPW/stortingsrepresentant-mazyar-keshvari-paagrepet-for-vaapentrusler Anonymkode: b6ef6...7de
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Hvorfor er ikke jeg overasket over at dette er en AP politiker.. https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/nyheter/norge/2018/05/15/195396639/ap-politiker-domt-for-trusler-mot-sjuendeklassing Anonymkode: dfc11...5e3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Frp har noen kandidater som helt klart er den menneskelige former for frikort. Se på oss, vi frykter ikke andre kulturer. Har dere sett hvordan navnet hans staves! Når disse tas for fjusk er det ikke sikkert det skader omdømmet deres Hos egne velgere. Kanskje snarere tvert om Anonymkode: 9a947...3e6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er ikke jeg overasket over at dette er en AP politiker.. https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/nyheter/norge/2018/05/15/195396639/ap-politiker-domt-for-trusler-mot-sjuendeklassing Anonymkode: dfc11...5e3 Det er kanskje typisk at AP truer, muntlig, med å gi et kyss mens FrP truer med skytevåpen 👍. Anonymkode: b6ef6...7de
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Sykmeldt fordi han leverte fiktive reiseregninger og nå sykmeldt igjen fordi han ble arrestert for våpentrusler..... i nov 2016 utsøkte den aktuelle politikeren følgende: «Er du kriminell, innblandet i et terrornettverk, selger narkotika, eller har bedrevet menneskehandel så skal i alle fall denne regjeringen sørge for at man så fort som mulig returneres ut av Norge» Anonymkode: e5cda...abd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 AP politer truer faktisk et barn.. Alt i alt så stemmer jeg verken AP eller Frp. Men mitt poeng at det er litt av hvert i alle partier uavhengig av tilhørighet. Både sextrakasering, seksuelle overgrep mot mindreårige, voldtektsanklager osv, fiktive reiseregninger.. Anonymkode: dfc11...5e3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at det er en innvandrer? Anonymkode: eb18d...c64
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: AP politer truer faktisk et barn.. Alt i alt så stemmer jeg verken AP eller Frp. Men mitt poeng at det er litt av hvert i alle partier uavhengig av tilhørighet. Både sextrakasering, seksuelle overgrep mot mindreårige, voldtektsanklager osv, fiktive reiseregninger.. Anonymkode: dfc11...5e3 Ja, det er rusk i alle partier. Folk som stoler blindt på «sitt» parti er naive. Er selv SV, da jeg syns de har det programmet jeg føler jeg kan støtte mest, men det fins da tullinger der også. Det som skremmer meg er hvordan disse opplysningene blir håndtert innad i regjeringen. Oppfører man seg i strid med norske lover og regler burde man ikke få fortsette som politiker, uansett hvilket parti man tilhører. Jeg syns egentlig hele greia har blitt mer sirkus og show enn politikk, og det er utrolig synd. Anonymkode: cb69d...583
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er rusk i alle partier. Folk som stoler blindt på «sitt» parti er naive. Er selv SV, da jeg syns de har det programmet jeg føler jeg kan støtte mest, men det fins da tullinger der også. Det som skremmer meg er hvordan disse opplysningene blir håndtert innad i regjeringen. Oppfører man seg i strid med norske lover og regler burde man ikke få fortsette som politiker, uansett hvilket parti man tilhører. Jeg syns egentlig hele greia har blitt mer sirkus og show enn politikk, og det er utrolig synd. Anonymkode: cb69d...583 Jeg er enig i det du skriver. Og det som er uthevet er viktig. Gang på gang på gang de siste fem årene har Frp-politikere i regjeringen eller i partitoppen begått lovbrudd eller andre helt uakseptable handlinger. Og mønsteret er det samme hver eneste gang. Siv Jensen holder kjeft. Erna venter i det lengste med å uttale seg, og da er det som regel noe med "alle kan gjøre en feil", og så er hun også ferdig med det. Med andre ord, ingen tar ansvar for noe, alt blir tiet mest mulig ihjel. Siv Jensen har jo også et mønster med å beskytte lovbrytere i partiet. I Birkeland-saken visste Frp-ledelsen og Siv Jensen at Birkeland hadde seksuell omgang med mindreårige i flere måneder før den kom i pressen. Da først tok de kontakt med politiet. Og til media sa Jensen at de hadde fulgt Frps regelverk i saken. I Leirstein-saken, samme sak. Siv Jensen ble varslet både muntlig og skriftlig om seksuell adferd med mindreårige under seksuell lavalder. Siv Jensen uttalte at det var bedre hun "ikke vet". Rart det der hvordan dette partiets topper og ledelse unnlater å følge norsk lov. Enda mer alvorlig blir det når det er ministere i regjering og stortingsrepresentanter som tier ihjel slike kriminelle handlinger. Og selv om det å ikke varsle politiet om overgrep mot barn er et lovbrudd så er pussig nok ikke Siv Jensen anmeldt for dette. Flere og flere i politikken skor seg på populistiske holdninger. Og de slipper unna med det. Det er det verste. Anonymkode: 10456...21b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig i det du skriver. Og det som er uthevet er viktig. Gang på gang på gang de siste fem årene har Frp-politikere i regjeringen eller i partitoppen begått lovbrudd eller andre helt uakseptable handlinger. Og mønsteret er det samme hver eneste gang. Siv Jensen holder kjeft. Erna venter i det lengste med å uttale seg, og da er det som regel noe med "alle kan gjøre en feil", og så er hun også ferdig med det. Med andre ord, ingen tar ansvar for noe, alt blir tiet mest mulig ihjel. Siv Jensen har jo også et mønster med å beskytte lovbrytere i partiet. I Birkeland-saken visste Frp-ledelsen og Siv Jensen at Birkeland hadde seksuell omgang med mindreårige i flere måneder før den kom i pressen. Da først tok de kontakt med politiet. Og til media sa Jensen at de hadde fulgt Frps regelverk i saken. I Leirstein-saken, samme sak. Siv Jensen ble varslet både muntlig og skriftlig om seksuell adferd med mindreårige under seksuell lavalder. Siv Jensen uttalte at det var bedre hun "ikke vet". Rart det der hvordan dette partiets topper og ledelse unnlater å følge norsk lov. Enda mer alvorlig blir det når det er ministere i regjering og stortingsrepresentanter som tier ihjel slike kriminelle handlinger. Og selv om det å ikke varsle politiet om overgrep mot barn er et lovbrudd så er pussig nok ikke Siv Jensen anmeldt for dette. Flere og flere i politikken skor seg på populistiske holdninger. Og de slipper unna med det. Det er det verste. Anonymkode: 10456...21b Merkelig at de mener at de sitt eget regelverk står over norsk lov Anonymkode: 3d884...6d2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Merkelig at de mener at de sitt eget regelverk står over norsk lov Anonymkode: 3d884...6d2 Ja, merkelig det der. Da Listhaug gikk ut og skulle ta det hun kalte "monstere" (personer som overgriper seg på barn) ville hun ikke kommentere de tilfellene som kom opp i partiet. Hun ville heller ikke kommentere det faktum at Jensen hadde visst om slike overgrep uten å gå videre med det. Derimot sa hun at saker som har skjedd for flere år siden ville hun sikkert ikke husket selv heller ... Dvs. at mens Listhaug på ene siden kaller overgripere som monster så sier hun også at selv om hun selv hadde fått vite om slike overgrep så kunne hun like fort ha glemt dem. Det viser jo i praksis at disse mener de står over norsk lov. Samme med Sandberg som ikke vil forholde seg til karantenebestemmelsene, til tross for at han mottar over 100 000 kr i etterlønn pr. måned i denne perioden. Anonymkode: 10456...21b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 Og langt fra overraskende - Nrk melder i nyhetene på P1 at Siv Jensen ikke ønsker å kommentere saken. Anonymkode: 10456...21b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 Tragisk! Uansett partitilhørighet. Å være valgt til Stortinget er et tillitsverv. Men alt det juks mm som stadig kommer frem tyder på at politikerne selv har glemt akkurat det. Anonymkode: 72c1d...dc6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w4jPW/stortingsrepresentant-mazyar-keshvari-paagrepet-for-vaapentrusler Anonymkode: b6ef6...7de Tenkte dessverre det samme... på NRK.no var det ingen navn eller partinavn først. Så mine tanker gikk straks til Lov og Orden-partiet! Og jeg fikk rett... Anonymkode: 68b93...f44
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #15 Skrevet 5. februar 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: AP politer truer faktisk et barn.. Alt i alt så stemmer jeg verken AP eller Frp. Men mitt poeng at det er litt av hvert i alle partier uavhengig av tilhørighet. Både sextrakasering, seksuelle overgrep mot mindreårige, voldtektsanklager osv, fiktive reiseregninger.. Anonymkode: dfc11...5e3 Du syns ikke at det er en overvekt av FrP'ere som må gå av pga uregelmessigheter/ulovligheter? Anonymkode: cc79f...72a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 Lysbakken l gikk av pga korrupsjon under Stoltenberg, Elrlk Solheim gikk pga rot med reiseregninger. I AP har det vært en del sex skandaler. Anonymkode: dfc11...5e3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Lysbakken l gikk av pga korrupsjon under Stoltenberg, Elrlk Solheim gikk pga rot med reiseregninger. I AP har det vært en del sex skandaler. Anonymkode: dfc11...5e3 Samt vågå ordføreren, topp politiker i Bergen som er i rettsak for overgrep i en rekke saker mit barn i Asia. Ugress vokser overalt. Anonymkode: b6cbd...e7a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 Med tanke på hvor lite parti FrP er, så er det hevet over enhver tvil at de har fryktelig mange løse kanoner skliende rundt på dekk... Anonymkode: 5071e...4e3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med tanke på hvor lite parti FrP er, så er det hevet over enhver tvil at de har fryktelig mange løse kanoner skliende rundt på dekk... Anonymkode: 5071e...4e3 Dette er helt riktig, og vi vet jo hvorfor. Anonymkode: 922e7...e5d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 På 04.02.2019 den 12.33, Anonym bruker skrev: Hvorfor er ikke jeg overasket over at dette er en AP politiker.. https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/nyheter/norge/2018/05/15/195396639/ap-politiker-domt-for-trusler-mot-sjuendeklassing Anonymkode: dfc11...5e3 Det overrasker i alle fall meg. Ser ut til at dette er en mobbesak som har kommet fullstendig ute av kontroll. Anonymkode: 68b93...f44
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #21 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Lysbakken l gikk av pga korrupsjon under Stoltenberg, Elrlk Solheim gikk pga rot med reiseregninger. Anonymkode: dfc11...5e3 Nei, nå må du gi deg. Solheim har ikke vært politiker i Norge siden 2012, og han gikk som minister fordi det ble valgt en ny regjering. Lysbakken gikk ikke av pga "korrupsjon". Korrupsjon er å gi eller motta penger mot fordeler. Han fikk ingen fordeler og mottok heller ingen penger. Anonymkode: 68b93...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå