Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Hei! Har noen her giftet seg på kleivstua? Hvor mye kostet det (om jeg får lov til å spørre) og hva var inkludert i prisen? Noe annet som kan være greit å vite? Vi vurderer å gifte oss på kleivstua, men det eneste vi trenger er lokale, mat og annet hjelp har vi i boks. Anonymkode: 01b21...f43
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Vi hadde bryllupsfest på Kleivstua, men det er 8 år siden. Vi hadde ca 50 stk til middag + ca 20 stk ekstra til kaffe. Vi betalte da nesten 60 000. Da var lokale, servering, 4 retters middag med drikke til maten og overnatting til brudeparet i prisen. Alle kaker hadde vi med selv. Anonymkode: f7714...c4b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi hadde bryllupsfest på Kleivstua, men det er 8 år siden. Vi hadde ca 50 stk til middag + ca 20 stk ekstra til kaffe. Vi betalte da nesten 60 000. Da var lokale, servering, 4 retters middag med drikke til maten og overnatting til brudeparet i prisen. Alle kaker hadde vi med selv. Anonymkode: f7714...c4b Oi! Tror du man kan leie kun lokale og eventuelt servering, men at man selv står for drikke, maten og kakene? Anonymkode: 01b21...f43
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi! Tror du man kan leie kun lokale og eventuelt servering, men at man selv står for drikke, maten og kakene? Anonymkode: 01b21...f43 Jeg tror ikke det siden det er et hotell. Mener å huske vi måtte betale et gebyr per person siden vi hadde med egne kaker og ikke kaker derfra. Veldig fint og koselig sted da med fine uteområder. Anonymkode: f7714...c4b
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Giftet meg der i 2017. Hadde 80 gjester og sparte ikke på noe. 160 000 kroner ca. Det er et hotell så du får ikke ta med ting selv annet enn at hvis du kjøper bryllupskaken der oppe så kan du ta med andre kaker selv. Drikke og mat får man ikke medbringe. Kan ellers anbefale å gifte seg der. Ryddig, god oppfølging og veldig bra service på selve dagen. De som serverer har full kontroll ! Anonymkode: 12a85...3a4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Giftet meg der i 2017. Hadde 80 gjester og sparte ikke på noe. 160 000 kroner ca. Det er et hotell så du får ikke ta med ting selv annet enn at hvis du kjøper bryllupskaken der oppe så kan du ta med andre kaker selv. Drikke og mat får man ikke medbringe. Kan ellers anbefale å gifte seg der. Ryddig, god oppfølging og veldig bra service på selve dagen. De som serverer har full kontroll ! Anonymkode: 12a85...3a4 Sett fine bryllupsbilder derfra og er jo så fint på høsten! Æsj da må vi stryke vekk det som lokale...det var den perfekte plassen Anonymkode: 01b21...f43
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror ikke det siden det er et hotell. Mener å huske vi måtte betale et gebyr per person siden vi hadde med egne kaker og ikke kaker derfra. Veldig fint og koselig sted da med fine uteområder. Anonymkode: f7714...c4b Usj, da blir det ikke bryllup der 😕 Takk for svar Anonymkode: 01b21...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå