Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Har endelig blitt noenlunde fornøyd selv etter to fødsler.. nå er jeg 163 og 66-67 kg. Har en aktiv jobb og trener 3-4ganger i uken . Føler meg grei nok og jada, kunne sikkert gått ned flere kg.. men nå er jeg bare forbannet🤯 Anonymkode: 36eea...bda
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 Vet hvordan du har det. Min mann vil at jeg skal gå ned 20kg..... så joda.... Anonymkode: 8074d...0ef
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 Satan, jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde aldri ligget med han noen gang igjen! Anonymkode: 1075c...79d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 Det høres urimelig ut! Dersom du bare satt på ræva og dyttet innpå snop og hadde gitt opp alt som har med kropp å gjøre, kunne mannen din gitt deg et spark i baken. Men så lenge du er aktiv, sunn og fornøyd selv bør han passe munnen sin. Anonymkode: 7b848...0fa
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har endelig blitt noenlunde fornøyd selv etter to fødsler.. nå er jeg 163 og 66-67 kg. Har en aktiv jobb og trener 3-4ganger i uken . Føler meg grei nok og jada, kunne sikkert gått ned flere kg.. men nå er jeg bare forbannet🤯 Anonymkode: 36eea...bda Du er normalvektig i følge Grete Roedes BMI-kalkulator, så han kan hoppe og drite. Anonymkode: ac940...099
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Jeg er 165 og 60 kg. Min mann sier at jeg ikke skal bli tynnere. Så skjerpings til mannen din! Er man fornøyd selv er det godt nok! Anonymkode: 43549...653
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Han burde være stolt av deg i stedet! Anonymkode: 94b1c...f09
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Vekten har stoppet opp og jeg har ikke energi til å slanke meg sånn bevisst nå. Har fokus på sunn kost og å få til faste treningstider. Med mye sykdom på minste, lite søvn og travel hverdag, har jeg nok nå.. Anonymkode: 36eea...bda
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet hvordan du har det. Min mann vil at jeg skal gå ned 20kg..... så joda.... Anonymkode: 8074d...0ef Hvis du veier 20 kg for mye så kan jeg skjønne mannen din. Anonymkode: e72cb...434
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 Hadde kvittet meg med mannens kilo i ditt tilfelle. For en drittsekk. Men.... jeg synes det er OK å kunne ra opp vekt når det er snakk om mye overvekt. Hvis man går opp 20-30 kg etter man ble sammen så er det ikke den samme personen. Jeg elsker mannen min, og noe av det jeg verdsetter mest er den sporty siden. Hadde han plutselig lagt seg til på sofaen og gått opp masse så hadde jeg tatt det opp. For meg handler det ikke om en sexy kropp men en sunn og sprek kropp. Overvekt er ikke tiltrekke. Du hi er langt fra overvektig. Anonymkode: a0eb6...1d2
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 Det verste av alt er at mannen har lagt bra på seg 😏😏😏 Anonymkode: 36eea...bda
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det verste av alt er at mannen har lagt bra på seg 😏😏😏 Anonymkode: 36eea...bda Da synes jeg du skal si at dere får gjøre det sammen isåfall. Ned 5 kg hver og han skal følge deg! Anonymkode: 16c14...72d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det verste av alt er at mannen har lagt bra på seg 😏😏😏 Anonymkode: 36eea...bda Hmmmm. Nå begynner jeg å lure på om denne kommentaren ikke har med slankingen å gjøre. Det handler om at han forsøker å få psykisk overtak på deg. Dette synes jeg er verre. Da jeg var 20 år var jeg sammen med en eldre fyr. Jeg var slank, veltrent, populær på byen og mannen var sjalu. Han holdt meg nede ved å si jeg hadde muffinsmage. Jeg har aldri klart å få sixpack, får bare fire ruter. Så han brukte dette for å trykke meg litt ned. Ung og usikker som jeg var så beit jeg på, kanskje jeg fortsatt var litt feit. Takk og lov betrodde jeg meg til min venninne. Takket være henne kom jeg meg unna fyren og hun klarte også å forhindre at jeg havnet i en selvdestruktiv bane med trening og mat. Sier ikke det er tilfellet, men noe å tenke over. Muligens handler det ikke om kiloene dine, men om å kontrollere deg. Uansett hva det er, han må få en klar beskjed om å slutte det han driver med. Anonymkode: a0eb6...1d2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 Hva begrunner han det med da? Er det utseende ditt så hadde jeg kvittet meg med han, for en så overflatisk person hadde jeg ikke orket å forholde meg til. Er han mer bekymret for helsen din, eller merker på humøret ditt at du er mer fornøyd om du er aktiv? Kan han bare ha ordlagt seg klønete?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 Jeg ser ikke noe galt i å påpeke at ektefellen har godt av å gå ned i vekt. Jeg er samme høyde og vekt som deg og vet jeg er lubben, så det er ikke urimelig hvis mannen påpeker at jeg kunne gått ned 5 kg. Anonymkode: 54158...1ce
frk Nilsen Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 Bare å kvitte seg med dødvekta det, er vel ca 80-90kg det er snakk om her....
amandine Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, frk Nilsen skrev: Bare å kvitte seg med dødvekta det, er vel ca 80-90kg det er snakk om her.... Drum roll
the amazing spidermamma Skrevet 4. februar 2019 #18 Skrevet 4. februar 2019 Jeg tror dette egentlig handler om noe annet. Han vil ha et eller annet å 'ta' deg på, og så var det dette temaet som lå mest beleilig til. Jeg er enig i at man kan si ifra (på en ordentlig og støttende måte) hvis partneren legger seg kraftig ut. Men det har jo ikke du gjort. Jeg har aldri blitt så kritisert for kroppen min som da jeg var i et dårlig forhold for 15 år siden. Det var alltid noe som ikke var bra nok. I ettertid ser jeg at jeg jo virkelig så bra ut. Det handlet om å trykke meg ned. Nå, to barnefødsler og flere kilo seinere, er jeg ikke så smashing som jeg var da, men jeg har en mann som får meg til å føle meg mer enn bra nok likevel. En slik kommentar ødelegger veldig mye, for man blir hele tiden gående og tenke at man blir vurdert av partneren og kanskje forkastet. Dustemann!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #19 Skrevet 4. februar 2019 Synes ikke det er så ille at en partner er ærlig jeg. Må da være lov å si at man ønsker partneren skal gå ned noen kilo? Hvis mannen er overvektig så er det lov å si fra? Anonymkode: 99510...e9f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #20 Skrevet 4. februar 2019 De fleste som er overvektige er faktisk veldig, veldig klar over det selv. Det hjelper ingenting å høre fra den som skal elske deg at du ikke er god nok som du er. De som mener det er Ok er nok av typen som går opp tre kg i løpet av ferien og syns de er feite i de tre ukene før de er borte igjen. Å ha et faktisk vektproblem som vedvarer er langt mer komplekst og henger sammen med et nedverdigende stigma. Om mannen min hadde sagt dette til meg hadde jeg aldri klart å stole på ham eller ha sex med ham igjen. Anonymkode: 64eb9...3c0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #21 Skrevet 4. februar 2019 Det du egentlig bør gruble over her er hvorfor han har behov for å være slem med deg. Og om han er verdt det. Du har en helt normal vekt. Anonymkode: 08671...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå