Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 Vi er sjelden på ferie annet enn til Sverige og Danmark, men ungene har lyst til å dra på sydentur. Tenkte at det hadde vært moro med en USA-tur, men vet ikke helt hvordan jeg skal gripe den an🙈 Noen som har tips? Til lokalitetene, nettsider osv? Anonymkode: d957c...05e
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #2 Skrevet 3. februar 2019 USA er et svæææært land da! 50 stater, 4 tidssoner, ulikt klima fra nord til sør og øst til vest. Vil du til Hawaii eller til NY liksom? Anonymkode: e73f2...ac8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #3 Skrevet 3. februar 2019 hadde valgt florida siden det er første gang Anonymkode: 11226...7a6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. februar 2019 #4 Skrevet 3. februar 2019 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: USA er et svæææært land da! 50 stater, 4 tidssoner, ulikt klima fra nord til sør og øst til vest. Vil du til Hawaii eller til NY liksom? Anonymkode: e73f2...ac8 Jeg er åpen for alle tips, men som sagt så er det syden som er ungenes drøm. 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: hadde valgt florida siden det er første gang Anonymkode: 11226...7a6 Takk for tips😎 Har du noen erfaringer med reisebyrå eller nettsider som leier ut bolig?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #5 Skrevet 3. februar 2019 37 minutter siden, den perfekte mor skrev: Jeg er åpen for alle tips, men som sagt så er det syden som er ungenes drøm. Takk for tips😎 Har du noen erfaringer med reisebyrå eller nettsider som leier ut bolig? Bruk Finn.no, der ligger det meste. Anbefaler Florida og Key West som førstevalg. Anonymkode: 69c4c...cd5
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #6 Skrevet 3. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bruk Finn.no, der ligger det meste. Anbefaler Florida og Key West som førstevalg. Anonymkode: 69c4c...cd5 Bare regn med at det blir en dyr ferie. Anonymkode: 69c4c...cd5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Arizona er fantastisk, og ikke spesielt dyrt. Anonymkode: 7b0d2...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå