Gå til innhold

Denne gullkjolen som bryllupsgjest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke too much, men den var litt kjedelig da.... Lang kjole med lange ermer til vår/sommer...? Sorry, men jeg ville valgt noe annet.

Anonymkode: b1778...dad

Skrevet

Ikke veldig fin eller bryllupsaktig. Motsatt av too much.

Anonymkode: fafc9...ac1

Skrevet

Beklager men den kjolen syns jeg var nitrist i all slags bryllup.

Anonymkode: 4247a...f52

Skrevet

Heit grei og langt fra overpyntet.

Anonymkode: d1d90...2f8

Skrevet

Om det er din smak, helt innenfor.

Anonymkode: 1e917...23d

Skrevet

Og du er brudens bestemor?

Anonymkode: 10121...e43

Skrevet

Haha morsomt at vi kan ha så forskjellig smak :D Bare fortsett. Tar gjerne mot forslag om noen har et bedre. Er 165 og litt kraftig ca. 68 kg. Fin fasong, men sliter veldig med å finne klær jeg trives i. Liker ikke å vise mye kropp. Skal holde tale og er nervøs så det er viktig at jeg føler meg comfy.

Anonymkode: 4e000...bc6

Skrevet

Skal jeg vise kropp viser jeg heller ben enn armer, har litt love handles og under-armen-fett så helst ikke spaghettistropper O.l. HI

Skrevet

Jeg synes den er fin! Den kan du gjerne bruke tenker jeg.

Anonymkode: d5bbd...49d

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha morsomt at vi kan ha så forskjellig smak :D Bare fortsett. Tar gjerne mot forslag om noen har et bedre. Er 165 og litt kraftig ca. 68 kg. Fin fasong, men sliter veldig med å finne klær jeg trives i. Liker ikke å vise mye kropp. Skal holde tale og er nervøs så det er viktig at jeg føler meg comfy.

Det finnes masse andre kjoler du ikke trenger vise kropp i som er fine og passer i et bryllup... hvis du skal holde tale så bør du jo ha på noe ...pent?

Anonymkode: fafc9...ac1

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med noe sånt https://www.zalando.no/true-decadence-cocktailkjole-whiteblack-trf21c02d-q11.html? Siden du er litt bohem men må være bryllupspen? Eller hva med kjolene til Needle&thread (ikke alle er fine, men det er en del med ermer)?  Gullkjolen gir litt bestemors nattkjolevibber...

Endret av Himmel og hav
Skrevet

N&T var et godt tips, skal sjekke ut de nå :) HI

Skrevet

Hvor gammel er du hi? Kjolen var veldig gammelmodig, og ikke spesielt pen synes jeg

Anonymkode: ba285...5e9

Skrevet

Jeg er 34. Liker gammeldags.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager men den kjolen syns jeg var nitrist i all slags bryllup.

Anonymkode: 4247a...f52

🙌 Bare nitrist.. you can do better!

Anonymkode: 4793e...39e

Skrevet (endret)

Ingen av dere som tenker som meg at en lang kjole i silke antakelig faller veldig pent rundt kroppen, at den er behagelig å ha på om sommeren og at den kan styles til bryllup? Med lekre sandaler og smykker og blomster i håret tror jeg du vil bli fin i gullkjolen, hi.

Den hadde vært frumpy I polyester, men den er i silke og da endrer det seg.

Endret av amandine
Skrevet
2 minutes ago, amandine said:

Ingen av dere som tenker som meg at en lang kjole i silke antakelig faller veldig pent rundt kroppen, at den er behagelig å ha på om sommeren og at den kan styles til bryllup? Med lekre sandaler og smykker og blomster i håret tror jeg du vil bli fin i gullkjolen, hi.

Den hadde vært frumpy I polyester, men den er i silke og da endrer det seg.

Yess det stemmer, det er silken som til stor del gjør at jeg liker den. Elsker følelsen av kvalitetsmaterialer. HI

Skrevet

Hvis du liker kjolen, kan du ha den i bryllupet. Jeg hadde nok også syntes kjolen var fin, hvis det ikke var for at med min mormors søster har, tilsynelatende, samme stoff på spisestuestoler og gardiner i "bestestuen" sin. Da blir det liksom litt feil for meg å ha en kjole i det stoffet, selv om kjolen er silke . Sikkert deilig å ha på når den er i silke , og luftig i sommervarmen.

Anonymkode: 6ac9e...cdc

Skrevet

Setter utrolig stor pris på deres svar! Har bestemt meg for å bestille hjem en av de og prøve den på. Kan jo byttes hvis ikke. Nå må jeg bestemme meg for kort eller lang variant. HI

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Setter utrolig stor pris på deres svar! Har bestemt meg for å bestille hjem en av de og prøve den på. Kan jo byttes hvis ikke. Nå må jeg bestemme meg for kort eller lang variant. HI

Jeg synes at den korte er for kort til bryllup

Anonymkode: ba285...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...