Gå til innhold

Viss eg hadde blitt åleine no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde eg aldri blitt sambuar igjen! Ingenting gale med mannen, og håpar han ikkje finn ut at det er noko feil med meg. Kanskje ein liten kjæreste i ny og ne, men eg saknar å bestemme alt sjølv. Og eg har stort nettverk, hadde ikkje blitt meir einsam enn eg har bruk for. Fleire som tenkjer som meg? 

Anonymkode: 372d6...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter gjerne

Anonymkode: 2ca78...84f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bytter gjerne

Er du åleine og vil ha mann? Eg vil gjerne ha den eg har altså. Men om han ikkje vil ha meg lenger hadde eg ikkje ville hatt ein ny. Så skal seie ifrå om han stikk (men då får du fire bonusborn altså). 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er du åleine og vil ha mann? Eg vil gjerne ha den eg har altså. Men om han ikkje vil ha meg lenger hadde eg ikkje ville hatt ein ny. Så skal seie ifrå om han stikk (men då får du fire bonusborn altså). 

4 bonusbarn er topp 😁

Skrevet

Jeg har nylig blitt singel etter et langt ekteskap, og ser for meg at jeg gjerne vil ha et nytt forhold - men da som særboer. I hvert fall til barna er voksne og utflyttet. Det frister rett og slett ikke å skulle forholde seg til noen andre enn meg og selv og ungene i daglig husholdning. En eventuell kjæreste må gjerne være mye på besøk annen hver uke, når barna er hos den andre forelderen, men det fremstår uendelig deilig med tid og rom for bare meg og barna.

(Og ja, det er lett å tenke at det bare handler om at jeg er nyskilt, men jeg har rukket et kortvarig forhold, og også i forelskelsesrusen der var tankene om dette helt like).

Anonymkode: 0774e...d84

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nylig blitt singel etter et langt ekteskap, og ser for meg at jeg gjerne vil ha et nytt forhold - men da som særboer. I hvert fall til barna er voksne og utflyttet. Det frister rett og slett ikke å skulle forholde seg til noen andre enn meg og selv og ungene i daglig husholdning. En eventuell kjæreste må gjerne være mye på besøk annen hver uke, når barna er hos den andre forelderen, men det fremstår uendelig deilig med tid og rom for bare meg og barna.

(Og ja, det er lett å tenke at det bare handler om at jeg er nyskilt, men jeg har rukket et kortvarig forhold, og også i forelskelsesrusen der var tankene om dette helt like).

Anonymkode: 0774e...d84

Særbo er kjempelurt trur eg!!

Skrevet (endret)

Ble alene for 1 år siden og tenker som deg. Synes det er nydelig å være alene nå når sårene etter bruddet er leget. Jeg er fortsatt kjempeglad i eksen, men nyter i fulle drag og tenke kun på barna og meg selv. Frister overhode ikke med ett nytt forhold. Og skulle det dukke opp en engang, så hadde jeg ville vært særboer.

Endret av CherryC
Skrevet

Enig med deg HI. Jeg skilte meg. Holdt ut i alt for mange år pga barna. Så nyter å være aleine. Eksen tok mye plass og sugde ut all energi. Vet at en ny sikkert er bedre, men orker ikke tanken. Har rett og slett ikke lyst på en ny.. Jeg drar på slalåm, syden, storbyer og fjellet med barna. Så sjukt mye lettere uten mannen. Stikk motsatt av det alle tror.

Anonymkode: 5b4c7...996

Skrevet

Jeg er helt enig med deg HI! Er fornøyd med mannen min og planlegger ingen skilsmisse, men skulle han gått fra meg så ville jeg ikke flyttet med noen andre. 

Jeg har knapt bodd uten mann og er omtrent aldri alene. Savner liiiitt stillhet. Føler ikke at jeg hadde hatt behov for en ny kjæreste, men hadde det skjedd så hadde vi IKKE bodd sammen!

Anonymkode: b046d...086

Skrevet

Diskuterte nylig dette med mine venninner, og vi tenker alle likt som deg, hi. 

Anonymkode: 016af...e68

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Jeg tror jeg og ville vært særboer. Har det helt fint i ekteskapet vi altså. Men om det en gang blir slutt, så skal jeg nok ikke være no samboer igjen nei.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde eg aldri blitt sambuar igjen! Ingenting gale med mannen, og håpar han ikkje finn ut at det er noko feil med meg. Kanskje ein liten kjæreste i ny og ne, men eg saknar å bestemme alt sjølv. Og eg har stort nettverk, hadde ikkje blitt meir einsam enn eg har bruk for. Fleire som tenkjer som meg? 

Ikke i det hele tatt. Har vært aleine i 2 år (ikke etter eget ønske) og savner en mann daglig. I alle fall hvis jeg kunne finne en av samme kaliber som den jeg hadde.

Anonymkode: edabc...44f

Skrevet
6 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Hva med snømåking?

Då hadde vel kome nokon og sagt at eg treng ein mann, las her at folk er flinke til å påpeike det. Men eg hadde berre tatt traktoren min og måkt. 

Skrevet

Tenker helt likt som deg, HI. Jeg har også vært alene, og savner den tiden jeg alene og kunne legge opp hverdager, og ikke minst helgene, med barna (og uten) alene. Kan godt ha en kjæreste, men jeg vil ikke ha ny mann/samboer.

Anonymkode: 71ac5...751

Skrevet
8 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Hva med snømåking?

Vi har da folk til sånt 😲

Anonymkode: dd158...24d

Skrevet

...og jeg som trodde jeg var den eneste som tenkte sånn...

Har vært alene i 5 år og har ikke skiftet mening enda.

Anonymkode: 4dfdb...ad9

Skrevet

Det er godt å være alene. Skulle jeg forelske meg igjen vil jeg ikke bli samboer før barna er flyttet ut. Er såpass mye sammen med både x og hans familie så den eventuelt nye mannen måtte ikke være sjalu. 

Skrevet
10 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Hva med snømåking?

Haha:) både måker snø, bytter dekk og alt slik selv :) :) 

Anonymkode: 2cc7e...88a

Skrevet
10 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Hva med snømåking?

Det er det uansett jeg som gjør. Mannen kan ikke kjøre traktor. Det kan jeg.

Anonymkode: 2e2db...94e

Skrevet
11 timer siden, CherryC skrev:

Ble alene for 1 år siden og tenker som deg. Synes det er nydelig å være alene nå når sårene etter bruddet er leget. Jeg er fortsatt kjempeglad i eksen, men nyter i fulle drag og tenke kun på barna og meg selv. Frister overhode ikke med ett nytt forhold. Og skulle det dukke opp en engang, så hadde jeg ville vært særboer.

Helt enig! Som jeg skulle skrevet det selv 🙂 

Anonymkode: c829a...a49

Skrevet

Så enig med deg HI. Jeg ble skilt for rundt 3 år siden, og nyyyyter å være alene!! Hadde en kjæreste en stund, nå har jeg en "venn" jeg møter en gang i blant. Men jeg skal IKKE ha noen ny samboer!!

Anonymkode: deaaa...5f9

Skrevet

Utrolig mange kvinner som mener dette, meg selv innbefattet. Mens menn som regel har det travelt med å komme seg inn i et nytt forhold. Hva er grunnen til dette, tror dere? (Anse dette innlegget mitt som oppvarming til 8.mars.... haha)

Anonymkode: 4ee36...3d4

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig mange kvinner som mener dette, meg selv innbefattet. Mens menn som regel har det travelt med å komme seg inn i et nytt forhold. Hva er grunnen til dette, tror dere? (Anse dette innlegget mitt som oppvarming til 8.mars.... haha)

Anonymkode: 4ee36...3d4

🖒😉

Anonymkode: 4dfdb...ad9

Skrevet

Går imot strømmen jeg og ønsker evt samboer velkommen. Jeg har vært alene i snart 3 år og sa det samme som dere da jeg endelig ble fri. Men med tiden som har gått så savner jeg en å dele hverdagen med. Har kun ett barn jeg da og er i en alder der også nye menn begynner å få litt voksne barn selv, så det vil ikke bli så mye mine dine våre liksom. 

Anonymkode: e117c...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...