Gå til innhold

Nå skal jeg bli tynn igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært syk og derfor ikke kunnet trene. 10 kg har sneket seg på! Nå skal de bort! Har tidligere gått ned 17 kg! Orker ikke være bulkete over bukselinningen! 

Så vet dere det! 

Anonymkode: a000e...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i gang jeg også! Startet med lavkarbo på tirsdag og har gått ned 3,5 kilo!! Deilig å merke resultater så fort selvom det er vannvekt. Klærne sitter penere allerede!

Anonymkode: f24c6...9ea

Skrevet

Jeg også. 

Er gått opp til 70 kg! Vil ned igjen til 53kg, hvor jeg var mest lykkelig. 

Anonymkode: b4deb...e5b

Skrevet

Haha så bra ! Jeg har gått ned fra 77 til 70. Fremdeles ikke overlykkelig . Men Guri så mye bedre jeg føler meg allerede. Vekta ødelegger så my. Mister selvtilliten. Skal ned 3-4 til. Fortsatt tykk da, men helt Ok siden jeg faktisk er 40 og ikke trenger modellkropp 

Anonymkode: a755f...8c9

Skrevet

Jeg har dobbelthake-angst! Jeg vil ha skarpe kjevevinkler igjen🤣 Har ikke dobbelthake nå, men den kommer, hvis jeg ikke endrer kosthold!

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er i gang jeg også! Startet med lavkarbo på tirsdag og har gått ned 3,5 kilo!! Deilig å merke resultater så fort selvom det er vannvekt. Klærne sitter penere allerede!

Kan du fortelle litt om hva du spiser?

Anonymkode: d4640...c53

Skrevet

Jeg skal også bli tynn igjen. Har lagt på meg 16 kg på 1,5 år. De kiloene ligger på magen... 

Går på ketolyse på 2.uka og har gått ned fra 71 til 63. Altså 8 kg på under 2 uker😁

Anonymkode: 13b3f...a00

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal også bli tynn igjen. Har lagt på meg 16 kg på 1,5 år. De kiloene ligger på magen... 

Går på ketolyse på 2.uka og har gått ned fra 71 til 63. Altså 8 kg på under 2 uker😁

Skal du spise lavkarbo etter at du har gått ned det du vil?

Anonymkode: 4a92a...aea

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan du fortelle litt om hva du spiser?

Anonymkode: d4640...c53

Jeg spiser to egg, en halv avokado, noen skiver med gulost, noen skiver med salami, agurk, paprika og majones over eggene, til frokost og lunsj. Middag lager jeg meg en typisk lavkarbomiddag, som regel har jeg soppstuing som tilbehør fordi jeg synes det er så godt! Resten av dagen er jeg egentlig ikke sulten, blir jeg småsulten tar jeg vare en skive ost og salami så er jeg mett igjen.

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lett å gå ned på Keyolyse, men nesten umulig å holde på med Ketolyse og lavkarbo i evig tid. 

HI, sats heller på livsstilsendring, da holder du vekten over tid. 

Kurer som Ketolyse og andre «innviklede» dietter holder ikke i lengden. Du går raskt ned, men når gjerne maxvekt igjen i løpet av ikke så veldig lang tid. 

Husk du må holde den nye vekten i 4-5 år før kroppen er omprogrammert og kroppen slipper på å presse opp vekten igjen.

Bruk gjerne Lifesume eller en annen ap til å telle kalorier i starten, du kommer til å bli ovrrasket 😊

Kutt  gjerne på sukker og høykarbo som gir mye kalorier og gir rask blodsukkerøkning. Spis rene kjøttprodukter, fisk, grove kornprodukter, fullkornsris og pasta, litt mørk sjokolade og usaltet nøtter når søtsuget melder seg, grønnsaker i alle varianter og litt frukt. Ha en fast dag med litt godis. Tren eller gå turer hvis du ikke  liker å trene.

upps du ba vel egentlig ikke om råd 😅 Uansett, lykke til ! 

Anonymkode: 92151...ed6

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lett å gå ned på Keyolyse, men nesten umulig å holde på med Ketolyse og lavkarbo i evig tid. 

Kurer som Ketolyse og andre «innviklede» dietter holder ikke i lengden. Du går raskt ned, men når gjerne maxvekt igjen i løpet av ikke så veldig lang tid. 

Husk du må holde den nye vekten i 4-5 år før kroppen er omprogrammert og kroppen slipper på å presse opp vekten igjen.

Bruk gjerne Lifesume eller en annen ap til å telle kalorier i starten, du kommer til å bli ovrrasket 😊

Kutt  gjerne på sukker og høykarbo som gir mye kalorier og gir rask blodsukkerøkning. Spis rene kjøttprodukter, fisk, grove kornprodukter, fullkornsris og pasta, litt mørk sjokolade og usaltet nøtter når søtsuget melder seg, grønnsaker i alle varianter og litt frukt. Ha en fast dag med litt godis. Tren eller gå turer hvis du ikke  liker å trene.

Bare tull, gikk ned 20 kg for 7 år siden på ketolyse og har holdt vekta.

Anonymkode: aa155...20f

Skrevet

Har gått med 26 kg på 5 måneder her. Masse gåing og sunn mat.

Anonymkode: 9bea2...0f5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke bare tull, du har klart det, men sjekk statistikker.

Skrevet

Jeg kuttet sukket og raste ned i vekt. Begynte å løpe og har med trening kunne spist hva jeg vil. Men pga sykdom ble 40-50 km løping pr uke byttet ut med sofa. Og kiloene har sneket seg på. 

Men nå er jeg i gang igjen! Har løpt 7 km i dag. Litt tungt, men sykt deilig å kjenne at kroppen virker igjen!! 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er litt fakta:

https://forskning.no/mat-og-helse-overvekt/2014/04/derfor-er-det-sa-vanskelig-holde-vekta

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Linker din handler jo om all form for slanking. Mener du at folk skal la være å slanke seg da?

Nettopp derfor jeg råder til livsstilsendring i stedet. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp derfor jeg råder til livsstilsendring i stedet. 

Lavkarbo er og en livsstilsending

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...