Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har jeg slitt med søvnen. Jeg sovner som regel ganske greit om kvelden, men så våkner jeg igjen etter et par timer og da får jeg ikke sove på 1-2 timer.

Til å begynne med var det veldig plagsomt, men så fant vi ut at det var bedre at jeg og mannen sov på hvert vårt rom. Da plager det ikke ham om jeg er våken. Nå nyter jeg denne tiden i senga med å lese, dibe, se serier eller sport. Det er rett og slett herlig!

Er det noen andre der ute som nyter søvnløsheten? Alle andre jeg snakker med synes jo det er så ille å ligge våken.

Anonymkode: 9c089...af3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg nyter absolutt ikke sønløsheten min. Men hadde jeg sovnet med en gang, og bare vært våken 1-2 timer på natta så hadde jeg kanskje nytt den jeg og

Anonymkode: 294f1...dd5

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg nyter absolutt ikke sønløsheten min. Men hadde jeg sovnet med en gang, og bare vært våken 1-2 timer på natta så hadde jeg kanskje nytt den jeg og

Anonymkode: 294f1...dd5

Hvis du går rundt og er trøtt fordi du ikke får nok søvn forstår jeg veldig godt om du hater det og blir desperat etter søvn. Av en eller annen grunn har ikke det skjedd med meg. Selv om jeg sover færre timer enn før så fungerer jeg helt fint om jeg bare får et par timer ekstra på morgenen i helgene.

Anonymkode: 9c089...af3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...