Gå til innhold

Et familiemedlem av meg er så falskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I familiesammenkomster/sosiale tilstelninger med bare oss "nærmeste" sitter hun og snakker høyt om "svartinger" og om "homser", og har veldig rasistiske tanker og oppfatninger om utlendinger. Ikke bare de som er mørke i huden, men kan også være snakk om f.eks. polakker. Virker som hun ser skikkelig ned på dem. Hun har en venninne som ble sammen med en muslim, og hun påpekte at venninnen alltid hadde likt "sånne". I en nedlatende tone. Har hørt henne kalle utlendinger for diverse ukvemsord. 

Så går du inn på facebookprofilen hennes, og hva er det der? Hun har lagt ut at hun "støtter homseflagget", det vil si det flagget med mange farger på, og hun skriver stadig vekk dritt om FrP og at de er rasistiske, og at utlendinger etc. er så flotte. Altså... det er åpenbart kun en FASADE, men det irriterer meg grenseløst at hun er så innmari falsk. 

Er det idiotisk å ta henne på det en gang? Hvis hun sier noe rasistisk f.eks. Eller skrive på Facebook, når hun roser utlendinger eller mørkhudede opp i skyene, at "det var ikke det du sa på lørdag!"?

Anonymkode: 3564b...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du «ta henne»? Hva tenker du å oppnå med det?

Anonymkode: 57ab1...f00

Skrevet

Ja, det er veldig dumt!

Skjønner at det er irriterende, men du må faktisk bare blåse i det. 

Anonymkode: 462da...0c3

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt sånn snakk i sammenhenger hvor jeg eller mine barn var tilstede. Hun måtte gjerne ha ment hva hun vil for min del, men å uttrykke seg sånn høyt vil jeg ikke være en del av. 

Jeg hadde sagt at enten fikk hun moderere seg når jeg og min familie var tilstede eller så vil jeg ikke være i de samme selskapene som henne. 

Den slags meninger skal ikke mine barn utsettes for, de skal lære seg respekt. 

Anonymkode: f07d4...331

Skrevet

Jeg ville ikke ha "tatt" henne på Facebook, men neste gang hun snakket nedsettende om noen så jeg hørte det ville jeg ha spurt hvorfor hun sa det når hun har delt helt andre holdninger på sosiale medier. 

Anonymkode: 4e8f5...cec

Skrevet

Jeg syntes det er «bra» hun gir dem støtte på sosiale medier istedenfor å undertrykke dem. Ingen velger utseende sitt når de blir født eller legningen sin. Men jeg syntes hun er teit som vise hat mot dem ovenfor familie... Jeg syntes ikke du skal ta henne men du kan heller spørre rett ut og kommentere at hun støttet det på Internett osv

Anonymkode: 5e0ce...70b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

I familiesammenkomster/sosiale tilstelninger med bare oss "nærmeste" sitter hun og snakker høyt om "svartinger" og om "homser", og har veldig rasistiske tanker og oppfatninger om utlendinger. Ikke bare de som er mørke i huden, men kan også være snakk om f.eks. polakker. Virker som hun ser skikkelig ned på dem. Hun har en venninne som ble sammen med en muslim, og hun påpekte at venninnen alltid hadde likt "sånne". I en nedlatende tone. Har hørt henne kalle utlendinger for diverse ukvemsord. 

Så går du inn på facebookprofilen hennes, og hva er det der? Hun har lagt ut at hun "støtter homseflagget", det vil si det flagget med mange farger på, og hun skriver stadig vekk dritt om FrP og at de er rasistiske, og at utlendinger etc. er så flotte. Altså... det er åpenbart kun en FASADE, men det irriterer meg grenseløst at hun er så innmari falsk. 

Er det idiotisk å ta henne på det en gang? Hvis hun sier noe rasistisk f.eks. Eller skrive på Facebook, når hun roser utlendinger eller mørkhudede opp i skyene, at "det var ikke det du sa på lørdag!"?

Anonymkode: 3564b...67d

Kanskje lurere å ta henne den lørdagen når hun sitter og snakker sånn. Si at det menneskesynet hennes ikke hører hjemme i et moderne samfunn.

Anonymkode: b9119...73e

Skrevet

Hvorfor sier du ikke heller noe til henne når hun lirer av seg sånt i familiesammenhenger?

Anonymkode: 94a36...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...