Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Jeg har sagt ja til å hjelpe styret i fotballklubben til gutten min ,med å prøve å få til en dialog med dem som ikke betaler treningsavgift. Vi har sendt flere purringer pr post og mail. Noen har da betalt, men ikke alle. De som ikke betaler svarer heller ikke på mail. Styreleder spurte om jeg kunne hjelpe til med å ringe rundt til dem. For å få til en løsning. For dem som sliter økonomisk finnes det hjelp, men er ikke lett å hjelpe når dem ikke tar kontakt. De har fått info om dette. Men så kommer det til dette med å ringe. Jeg synes det er ubehagelig å ringe om dette. Tror nok at dem det gjelder også synes det er ekkelt. Blir det bedre å sende en sms først og forklare at jeg vil hjelpe dem. Og så be dem kontakte meg? Det er flere av disse som er fremmedspråklig, så språket blir en utfordring Anonymkode: cbc1e...190
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 Noen ganger må man bare være litt "hard" Skriv en ny mail og si at barna det ikke er betalt for ikke kan trene eller spille kamp lenger for de er ikke forsikret, også legger du til at om de trenger hjelp med f.eks å dele opp regningen e.l må de ta kontakt. Anonymkode: d4728...13d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Jeg pleier å sende ut Mail og skrive at det finnes løsninger for betalinger, men om man ikke betaler, så mister de forsikringen (denne ligger i treningsavgiften) og da får de ikke spille kamper. Mange betaler på bakgrunn av det. De som da ikke betaler sender jeg Mail med den samme påminnelsen og minner om at avgift som er eldre enn 6 mnd ubetalt fører til at de ikke får trene før det er betalt fullt, så det lønner seg å gjøre en avtale om betaling. Klubben vår tar 1000kr i året i avgift, så mange velger å betale 100 i mnd. Men de som ikke betaler blir nektet å delta på kamper etter 3 mnd og de blir nektet å trene etter 6 mnd. Anonymkode: c3bf6...71c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg pleier å sende ut Mail og skrive at det finnes løsninger for betalinger, men om man ikke betaler, så mister de forsikringen (denne ligger i treningsavgiften) og da får de ikke spille kamper. Mange betaler på bakgrunn av det. De som da ikke betaler sender jeg Mail med den samme påminnelsen og minner om at avgift som er eldre enn 6 mnd ubetalt fører til at de ikke får trene før det er betalt fullt, så det lønner seg å gjøre en avtale om betaling. Klubben vår tar 1000kr i året i avgift, så mange velger å betale 100 i mnd. Men de som ikke betaler blir nektet å delta på kamper etter 3 mnd og de blir nektet å trene etter 6 mnd. Anonymkode: c3bf6...71c Men hva gjør vi når man ikke svarer på mail? Jeg synes å ringe dem er litt over grensen. Anonymkode: cbc1e...190
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva gjør vi når man ikke svarer på mail? Jeg synes å ringe dem er litt over grensen. Anonymkode: cbc1e...190 Vi ringer ikke. Lagledere må til slutt ta med seg fakturaene i papirform og levere til foreldrene på deres lag. Om de ikke svarer på mail, så er de informert. Da er det bare å handle. Medlemsavgiften til en fotballklubb innebærer at man blir forsikret og det er man ikke om den ikke er betalt, så da kan de ikke spille kamper. Dette blir både lagleder og trener gjort oppmerksomme på, slik at barnet ikke får spille selv om de kommer til kamp. Anonymkode: c3bf6...71c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå