Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 Fødte for 6 dager siden og fra dag 1 har jeg hatt etterrier livmoren trekker seg sammen, det stoppet opp i forgås men i dag etter jeg måket litt på verandaen (ikke tungt) så fikk jeg så intense smerten som kom og gikk hele tiden på venste side nede på magen, etterriene var ikke så ille altså som det jeg har nå. Noen som har hatt noe lignede dette og evt funnet ut av hva det er? Har tatt smertestillende så håper det gir seg litt for dette er ren tortur. Anonymkode: f4819...9a8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fødte for 6 dager siden og fra dag 1 har jeg hatt etterrier livmoren trekker seg sammen, det stoppet opp i forgås men i dag etter jeg måket litt på verandaen (ikke tungt) så fikk jeg så intense smerten som kom og gikk hele tiden på venste side nede på magen, etterriene var ikke så ille altså som det jeg har nå. Noen som har hatt noe lignede dette og evt funnet ut av hva det er? Har tatt smertestillende så håper det gir seg litt for dette er ren tortur. Anonymkode: f4819...9a8 Jeg hadde det. Først på sykehuset. Startet som etterrier, endte med pressrier. Da tok de UL og fant at jeg hadde blodklumper i livmoren og de klarte å få det ut med «abortpille». Ei uke etter hadde jeg kommet hjem og da satt det i gang igjen. Ringte føden og jeg ble lagt inn, ny abortpille og da det ikke gikk, så ble det full narkose og utskrapning. Vet ikke om det er helt det samme da jeg hadde pressrier i tillegg, men ta en telefon til føden og hør med de. Anonymkode: 9f4b2...7d2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Ta kontakt med føden! Anonymkode: 056c7...b31
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 ...barsel mente jeg Anonymkode: 056c7...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå