Gå til innhold

Intense smerter i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 6 dager siden og fra dag 1 har jeg hatt etterrier livmoren trekker seg sammen, det stoppet opp i forgås men i dag etter jeg måket litt på verandaen (ikke tungt) så fikk jeg så intense smerten som kom og gikk hele tiden på venste side nede på magen, etterriene var ikke så ille altså som det jeg har nå.

Noen som har hatt noe lignede dette og evt funnet ut av hva det er? Har tatt smertestillende så håper det gir seg litt for dette er ren tortur. 

Anonymkode: f4819...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fødte for 6 dager siden og fra dag 1 har jeg hatt etterrier livmoren trekker seg sammen, det stoppet opp i forgås men i dag etter jeg måket litt på verandaen (ikke tungt) så fikk jeg så intense smerten som kom og gikk hele tiden på venste side nede på magen, etterriene var ikke så ille altså som det jeg har nå.

Noen som har hatt noe lignede dette og evt funnet ut av hva det er? Har tatt smertestillende så håper det gir seg litt for dette er ren tortur. 

Anonymkode: f4819...9a8

Jeg hadde det. Først på sykehuset. Startet som etterrier, endte med pressrier. Da tok de UL og fant at jeg hadde blodklumper i livmoren og de klarte å få det ut med «abortpille». 

Ei uke etter hadde jeg kommet hjem og da satt det i gang igjen. Ringte føden og jeg ble lagt inn, ny abortpille og da det ikke gikk, så ble det full narkose og utskrapning.

Vet ikke om det er helt det samme da jeg hadde pressrier i tillegg, men ta en telefon til føden og hør med de.

Anonymkode: 9f4b2...7d2

Skrevet

Ta kontakt med føden!

Anonymkode: 056c7...b31

Skrevet

...barsel mente jeg

Anonymkode: 056c7...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...