Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #1 Skrevet 2. februar 2019 mGutten på tre år er veldig vanskelig å håndtere han er under utredning nå . Han har lite språk og forståelse . Klatre up alty skjønner ikke fare eller når er sier nei. Jeg vet ikke kva skal gjøre han er ikke så glad i norn leker og sånt . Kan ikke gå på tur fordi han bare går sin vei, pappab er på jobb og har ikke andre som fmilei dere som hr arn med utfordring ,hvordan er hverdgen din trenger råd Anonymkode: 8a457...ed1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #2 Skrevet 2. februar 2019 På lørdager og søndager brukte eg å ta med barna og leike ute i barnehagane og på barneskolen. Ta med kjeks og saft og la tiden gå😀 Anonymkode: f2579...453
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #3 Skrevet 2. februar 2019 Barnehage? Du får annet stimuli på jobb og han får oppfølging av fagfolk. Anonymkode: e5832...5e6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #4 Skrevet 2. februar 2019 Ja har noen time spedpegog og assistant i barnehagen Anonymkode: 8a457...ed1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #5 Skrevet 2. februar 2019 Han må jo nesten få lufte seg, løpe og herje litt. Om han løper så fort at du ikke klarer stoppe han kan dere kanskje ha sele? Vi har en sånn sele som vi bruker i alpinbakken, vil tro du kan bruke en sånn? Ta en tur til en annen barnehage enn den han går i, så kan du lukke porten og la han leke og utforske et nytt sted Anonymkode: 0b2df...18e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #6 Skrevet 2. februar 2019 Gi et kraftig kroppsspråk til han.Vis nei med hender og ansikt ikke bare muntlig. Snakk høyt og tydelig til han ikke snakk til han som han er et barn.. prøv å slit han ut ved lekeland eller ta han med i en barnehage etter stengetid hvor det er gjerder.. skaff en ball og kast den og prøv få han til å hente den.. kanskje svømming kan være noe ? Unngå å gi han ting som inneholder sukker Anonymkode: abcab...4d8
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gi et kraftig kroppsspråk til han.Vis nei med hender og ansikt ikke bare muntlig. Snakk høyt og tydelig til han ikke snakk til han som han er et barn.. prøv å slit han ut ved lekeland eller ta han med i en barnehage etter stengetid hvor det er gjerder.. skaff en ball og kast den og prøv få han til å hente den.. kanskje svømming kan være noe ? Unngå å gi han ting som inneholder sukker Anonymkode: abcab...4d8 Skal prøve det takk Anonymkode: 8a457...ed1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Korrektur før du poster. Herregud, ble utslitt av å lese innlegget ditt.. Anonymkode: f5da9...ae2
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 Nå skal han jo til utredning, så de vil nok finne ut av ting der er det bupa eller hab tj dere skal til? Hvordan responderer han på symboler og evnt tegn til tale? Vi har en med barneafasi som slet veldig de første årene. Han er nå 6 år og har språket til en 4 åring. Det går heldigvis fremover, men det hjalp veldig å bli utredet og få riktige hjelpemidler og rette instruksjoner vår har respondert veldig godt på ASK og tegn til tale Anonymkode: ef862...6e9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Korrektur før du poster. Herregud, ble utslitt av å lese innlegget ditt.. Anonymkode: f5da9...ae2 Ikke gidd, hva? Anonymkode: 23df1...af3
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå skal han jo til utredning, så de vil nok finne ut av ting der er det bupa eller hab tj dere skal til? Hvordan responderer han på symboler og evnt tegn til tale? Vi har en med barneafasi som slet veldig de første årene. Han er nå 6 år og har språket til en 4 åring. Det går heldigvis fremover, men det hjalp veldig å bli utredet og få riktige hjelpemidler og rette instruksjoner vår har respondert veldig godt på ASK og tegn til tale Anonymkode: ef862...6e9 Batnahap han har ganske mange ord og setning jeg er veldig begymret Anonymkode: 8a457...ed1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #12 Skrevet 2. februar 2019 Min søster har en sønn på 5 som er likedan.. Men hun har absolutt ikke oppdragelse på den ungen. Når vi passer han er han eksemplarisk, og så fort hun kommer blir han helt en annen unge. Og det er ikke i bare hente situasjon hos oss, vet det er vanlig. Han er direkte ustyrlig sammen med sine foreldre. De bare diller og daller, skal være så forbaska korrekte i oppdragelsen (barn sent), og det har ikke fungert så bra akkurat. Jeg vet ikke om det stemmer i din situasjon, men har han normal oppdragelse, eller styrer han skuta Anonymkode: aca9e...4d6
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Batnahap han har ganske mange ord og setning jeg er veldig begymret Anonymkode: 8a457...ed1 Jeg tror det blir godt for dere begge med en utredning. Det trenger ikke å være så ille heller. Det meste løser seg med rette verktøy ❤️ Anonymkode: ef862...6e9
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #14 Skrevet 2. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Batnahap han har ganske mange ord og setning jeg er veldig begymret Anonymkode: 8a457...ed1 Det er ikke alt her som er like lett å forstå selv om man legger godviljen til... Anonymkode: d8358...ebd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #15 Skrevet 2. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skal han jo til utredning, så de vil nok finne ut av ting der er det bupa eller hab tj dere skal til? Hvordan responderer han på symboler og evnt tegn til tale? Vi har en med barneafasi som slet veldig de første årene. Han er nå 6 år og har språket til en 4 åring. Det går heldigvis fremover, men det hjalp veldig å bli utredet og få riktige hjelpemidler og rette instruksjoner vår har respondert veldig godt på ASK og tegn til tale Anonymkode: ef862...6e9 Du sier språket til en fireåring? Hva vil det si! Ikke mye forskjell i språket etter treårsalder vel? Er det ordforråd du mener? Anonymkode: 4dd6e...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå