Gå til innhold

Baby 7 uker plutselig snudd døgnet 😬


Chl85

Anbefalte innlegg

Fikk vårt 3 barn for 7 uker siden og skulle tru jeg hadde litt erfaring.. men er nå plutselig litt usikker. 

Her har jeg fra dag 1 hatt klare skiller på dag og natt soving. Altså hu blir lagt i bag i stua med lys og lyder fra kl 7-8 om morgenen og vi har det roligere dusere lys i stua fra rundt kl 19-20 på kvelden.

Er klar over at babyer ikke har rutiner så tidlig, men har vært fornøyd med at hun tar natta med meg fra kl 23-23.30 og tenkt at så lenge jeg fortsetter som jeg gjør bil dette gå seg til nærmere 3 mnd..

Hu har periodevis vært både urolig på dag og kveldstid noen ganger optill 12 timer hvor hun ikke sover sammenhengende, men har alltid tatt natta kl 23 tiden.,.. De 3 siste dagene har hun kun sovet å spist på dagtid, nesten ikke vært våken og ikke vært så urolig skrikete. På kveldstid likeså.

problemet nå er at hun de siste dagene da har hatt våken tiden sin i perioden 22-23 til kl 2.,. Hun skal i tillegg ha mat kl 5 igjen.Hadde det ikke vært fordi jeg må opp kl 6 for å hjelpe skolejenta og vesla til barnehage, så Hadde det ikke gjort noe. Men orker ikke dette i lengden ... noen tips til å snu??

Hun et vel for liten til å holdes våken eller vekkes på dagtid eller? 

Til orientering får hun kun mme og spiser hver 3 time på dagen.

tar i mot alt av tips😂 er trøtt😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...